Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis december...

  22-2-2007 10:12:41
Hoi iedereen,

wij trouwen in december en weten daarom niet goed wat te doen met onze huwelijksreis: de boeken komen allemaal maar uit in augustus, maar de vluchten worden duurder naargelang je wacht... Hoe hebben jullie dat opgelost? Als je bvb. bij Pegase boekt, krijg je dan sowieso je vlucht aan een vast tarief, ongeacht hoe lang je wacht met reserveren???

Bedankt hé!

evelien
8-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 757


Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik22-2-2007 11:26:20

Dag Evelien,

Hangt er een beetje vanaf denk ik waar je naartoe wilt...wij trouwen in augustus en willen graag naar Cuba, maar ze hebben ons aangeraden om te wachten tot in januari of februari omdat dan het seizoen beter is...maar is wel jammer om zolang te wachten. Maar dit is misschien een leuke tip voor jullie? Dan kunnen jullie dadelijk na het huwelijk vertrekken en als je nu al zou boeken krijg je volgens mij een fikse vroegboek korting.

Groetjes en veel succes,
Jennifer
(15/09/07)



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik22-2-2007 11:51:15

Hey Jennifer,

we willen naar het Caraïbisch eiland Dominica (niet dominicaanse republiek!). Waar kijken jullie op dit moment om die reis voor januari/februari te boeken? Wie biedt nu al iets aan voor de winter?

Bedankt voor de reactie!



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik22-2-2007 12:58:15

Beste Evelien,

Wij waren van plan eerst te trouwen in december en dat is uitgesteld tot februari, maar we hadden al wel wat gekeken naar reizen (omdat we daar wat freaks in zijn), en als je bij connections klikt op Coatamundi dan zie dat Argentië zeer in is voor december (het is daar ook echt prachtig, met de tango en watervallen, romantiek en schoon zicht in 1) en natuurlijk ook andere landen in Zuid-Amerika.
Kijk maar bij hun reizen je zal zeker iets vinden (ze hebben ook een goeie forum).

Groetjes,
Sheron


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums