Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GEZOCHT: binnenfotolocatie omgeving Gent

  22-2-2007 8:29:43
Hallo allemaal,

Op 22 juni 2007 stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje...Voor onze grote dag hebben we al een buitenlocatie op het oog, maar indien het slecht weer zou zijn, hadden we graag een alternatief klaar...Dus weet er misschien iemand van jullie een mooie binnenlocatie in de omgeving van Gent? Stad Gent, Lochristi, St-Amandsberg, Wachtebeke, Zelzate,...
Moesten jullie ook nog een leuke buitenlocatie weten zijn in die streek mag je dat ook altijd zeggen...

Groetjes en alvast bedankt!!!

Lieke

Lieke
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 848


Veroniek

 Meld misbruik22-2-2007 9:00:35

Hoi Lieke

Wij trouwen 20 juli (een maandje na jullie) en zijn ook op zoek naar een binnenlocatie in dezelfde regio.

Ze hadden gezegd het SMAK en GRAVENSTEEN, maar aangezien wij trouwen tijdens de Gentse feesten zou ik toch graag het centrum van Gent willen vermijden en heb dus ook nog niets gevonden...

Waar trouwen jullie?

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik22-2-2007 10:19:12

Hey,

ik weet niet of het een goed idee was, maar als ik in Gent zou trouwen, zou ik eens polsen bij sauna Aqua Azul. Niet in het sauna-gedeelte uiteraard, maar wel in de rest van dit art-deco pareltje!!! Volgens mij kan je daar superromantische foto's maken! Op www.aqua-azul.be vind je wellicht een aantal foto's! Het is maar een ideetje hoor, en ik heb geen idee of ze dat daar doen! Maar zeker het proberen waard!



Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik22-2-2007 10:21:56

Evelien, bedankt voor de tip!!! Ik ga het zeker eens nagaan!!!

Veroniek, wij trouwen in Zelzate...Van waar ben jij? Waar trouw jij?

Groetjes,

Lieke



Veroniek

 Meld misbruik22-2-2007 11:25:20

Dag Lieke

Wij trouwen in Lochristi (wet) en Hijfte (kerk) en feest gaat door in Gent.

Ik ben dus van Lochristi.

Ah ja wat ik vergeten vermelden ben is dat je in het SMAK gratis binnenkunt als trouwkoppel met je fotograaf. Maar wij zijn nu niet echt kunstliefhebbers en gaan niet naar het Smak gaan denk ik...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik22-2-2007 12:07:33

Hallo,

Wij zijn ook uit de streek en onze fotograaf weet een leuk plaatsje in Eksaarde, nl. Etbos. Daar in de buurt staat ook een oude hoeve. We hebben er al heel mooie foto's van gezien.

Als binnenlocatie weten we het ook nog niet. We zouden graag foto's nemen in de cinema, maar dit moeten we nog eens bespreken met de fotograaf omdat de belichting daar wellicht niet zo ideaal is.

Groetjes
Chantal
01.09.07




mioe
22-6-2007
 Meld misbruik22-2-2007 19:54:12

Dag Lieke,

Wij trouwen ook op 22 juni 2007 en gaan onze foto's ook in Gent nemen. Als het weer meezit trekken we naar de Korenlei. Een alternatief voor bij slecht weer hebben wij helaas ook nog niet... Als je ondertussen nog leuke ideetjes tegenkomt, mag je ze mij altijd doormailen!

Groetjes
Mioe
22-06-2007

mioe_de_keyzer@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...