Terug naar overzicht
hey wij hadden jean pierre vanhooren en ik moet zeggen veel heeft hij ons nie geholpen we hadden gevraagd als hij ons met het één en ander wilde helpen en dat was geen probleem zei hij.we hoorden niets meer van hem tot 4dagen voor ons huwelijk stond hij aan onze deur en omdat ik al een voorschot gegeven had hebben we hem toch nog laten komen op onze dag hij heeft toen wel geholpen op de receptie thuis glazen bijvullen enzo maar hij had een costum aan vol met plekken de mensen kwamen me vragen waar ik hem gevonden had.vond dat toch niet gepast voor een trouw.grtjs
Bedankt voor de reactie! Die is dus al afgeschreven...Hopelijk zijn er mensen die wel goede dingen hebben gehoord over Jos Timmerman? Ik vind bijna geen ceremoniemeesters die nog vrij zijn op onze datum!
An, met Jos Timmerman zul je beslist deze problemen niet hebben: discreet doet hij perfect zijn werk.Beslist een aanrader!Veel succes!
Hallo Ann, wij trouwen ook met Jos Timmerman, tis te zeggen, eigenlijk met zijn schoonzoon, die ook ceremoniemeester is. Die is natuurlijk jonger, en wij hebben t geluk hem te kennen. Ik heb hen al verschillende malen bezig gezien en ben ervan overtuigd dat je geen problemen zult ervaren met hen. Misschien kan je wel naar Jan vragen, dat is de schoonzoon, als je iemand jong wil. Ik moest dan opeens toch nog vervoer hebben, en ook dat hebben ze vrij snel voor ons geregdeld, de suite zit in een oldtimerbus van 12 personen, echt knap!!Wanneer en waar trouw je? Want ik zie dat je van Brugge of omstreken bent, net zoals wij. Wij trouwen in de kerk van Sint-Kruis op 14juli, maar we wonen sinds drie jaar in Zedelgem-Loppem.Groetjes en bel gerust naar Timmerman, Tine 140707
www.adagioceremonie.be ceremoniemeester Paul D'haene