Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

  21-2-2007 12:33:20
Hallo allemaal,

ik heb net even het forum doorgelezen en ik kan jammer genoeg beamen dat het regelen van de suite niet altijd zo evident is!

In onze suite zijn er meer mannen dan vrouwen, dus moesten we op zoek naar 'partners'

Eerst zou mijn toekomstige schoonzus met mijn broer lopen en moesten we een partner zoeken voor de broer van mijn lief.

Maar geen voorstel was goed en uiteindelijk kregen we de boodschap dat hij liever alleen wou lopen dan met een 'ingehuurde partner'.

Dat zag ik niet zo goed zitten, maar ik heb me er maar bij neergelegd als hij zich daar beter bij voelde.

Opeens kwam mijn schoonzus echter meedelen dat zij het niet meer zag zitten om samen met mijn broer in de suite te lopen en dat zij met haar broer zou lopen.

Halsoverkop hebben we dus gezocht naar iemand om samen met mijn broer te lopen.

Maar nu ik iemand gevonden heb, vindt de schoonfamilie het niet gepast dat broer en zus samen lopen in de suite en willen ze dat de broer van mijn lief samen loopt met het meisje dat ik voor mijn broer heb uitgezocht.

Dat was dus aanvankelijk ook mijn idee, maar om nu weer alles te veranderen...

Het is op den duur alsof je niets meer zelf te beslissen hebt over je eigen dag.

Heeft er nog iemand zoiets meegemaakt?
Hoe hebben jullie dit opgelost?

Dorine
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 837


els
7-7-2007
 Meld misbruik21-2-2007 12:38:27

Het is jullie dag en jullie maken al die keuzes toch zelf?
Wij hebben het geluk dat we in een kapel trouwen waar je eigenlijk niet in suite kan binnenkomen! Probleem opgelost dus (voor ons toch).
Succes, en laat je niet doen, t is jullie dag.



Wendy

 Meld misbruik21-2-2007 12:46:32

Heb ook zo'n suiteproblemen. Een zus is vrijgezel en we gingen een neef van mijn man vragen om bij haar te lopen, maar die zit dit nu niet meer zitten.
We hebben al onze mannelijke vrijgezellen op de genodigdenlijst afgelopen, er is echt niemand aan wie we het kunnen vragen, behalve eventueel de overgebuur van mijn ouders (is meer als een opa van ons) maar die is dus al zo oud en mijn zus is een mooi jong meisje van 18 jaar.
Een andere zus weet niet of haar nieuwe vriend wel zal willen komen naar de trouw (en dus de suite) dus misschien moet ik nog naar iemand zoeken...

Dolores, zouden we geen uitwisseling doen? Ik lever vrouwelijk gezelschap en jij mannelijk gezelschap? (grapje hé)

Groetjes

Wendy
19/05/07



Veroniek

 Meld misbruik21-2-2007 13:05:00

Hoi ook wij hebben een suiteprobleem...

Bijna iedereen heeft een partner om bij te lopen en die zijn bijna allemaal getrouwd. Behalve mijn broer die heeft wel een vriendin (waar ik het niet zo goed mee doe, maar het kan er nog mee door!) en mijn toekomstige schoonzus, die heeft niemand (is ook nog maar 19)
Nu zijn mijn broer en mijn toekomstige schoonzus de getuigen. En we zouden hun samen laten lopen in de suite, maar we hebben niemand om mijn broer zijn vriendin dan mee samen te laten lopen...
Onze ouders zeggen dat dit niet zo erg is, want ze zijn toch niet getrouwd en de rest is allemaal getrouwd... Maar je kan haar toch niet uitsluiten, ook al komen we er niet zo mee overeen? Ze moet toch ook van bij onze vertrekplaats naar gemeentehuis en kerk...
En dat is een bijkomend probleem met het vervoer dat we nu gepland hebben (er ligt nog niets vast!), kan ze nergens meer bij... Dus moeten we dat ook veranderen...

Waarom niet met iemand die je niet kent samenlopen in de suite? Hoe lang duurt dat maar?

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007



nele
29-9-2007
 Meld misbruik21-2-2007 13:05:17

Hallo,
Op de trouw van mijn zus was ik nog vrijgezel en mijn broer had net gebroken met zijn vriendin en dus zijn we samen in de suite gegaan.
Het eerste idee was dat een heel goede vriend van mij en de familie aan mijn zijde zou lopen, maar gezien mijn broer alleen was hebben we dat zo opgelost.
De dag van vandaag vind ik dat het al niet meer erg zou zijn moesten er twee mannen of vrouwen samenlopen ook al hebben ze geen relatie; tis toch om de suite te vervolledigen en niet alleen te lopen .
Veel succes en laat je niet teveel beïnvloeden door de anderen van de familie, desnoods vraag je het aan de personen zelf wat ze willen: zoals jij het voorstelt of niet in de suite en wees maar gerust als ze respect voor je hebben zullen ze je keuze aanvaarden. Tenslotte is het toch JOUW dag en niet die van hen.
Groetjes Nele
29/09/2007



davida
8-9-2006
 Meld misbruik21-2-2007 13:28:19

hey


op mijn nicht haar trouw jaren geladen had ik ook niemand was toen 20 en ik zag het niet zitten om met iemand te lopen die ik niet kon zij stelden voor om een vriend mee te nemen van mij en had dat toen aan mijn beste vriend gevraagd mss kan je dat voorstellen als jullie dat zelf zien zitten.zo loopt er niemand alleen en is iedereen gelukkig.

grtjs



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik21-2-2007 13:35:48

Hi Dorine,

Doe gewoon wat jullie willen. Het is jullie dag en de anderen moeten zich er maar bij neerleggen. Zo hebben wij dit ook opgelost.

Mijn schoonouders zijn gescheiden, en alleen mijn schoonmoeder (als ze naar het huwelijk komt tenminste) zal in de suite lopen (schoonvader niet omdat schoonmoeder zelf niet wil dat hij naar huwelijk komt, dus hebben wij water bij de wijn gedaan en schoonvader komt naar huwelijk maar niet in de suite - schoonmoeder dreigt nog steeds om niet te komen omdat haar ex komt).
Schoonmoeder gaat met mijn vriend naar binnen gaan. Mijn moeder gaat met mijn oom naar binnen. Schoonzussen zijn alle 2 gescheiden en hebben geen partner, dus zij lopen samen (ceremoniemeester heeft dit zo voorgesteld, wordt kennelijk wel meer gedaan). Mijn oma zit ook in de suite, maar is ook alleen dus gaat ze met haar zus lopen (deze 2 zijn super blij want dan kunnen ze elkaar een beetje ondersteunen). Ik ga dan met mijn papa binnen.
Mijn schoonmoeder moet aan de zijde van mijn oom buiten gaan (dit wou ze ook al niet doen) maar ze MOET, daar zal onze ceremoniemeester ook wel voor zorgen. (we hebben hem gezegd streng op te treden met haar ;) )

Groetjes,
Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...