TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
elke
|
21-2-2007 10:22:31
dag wendy,
tja het is altijd wel leuk om iets te vermageren zeker voor de grote dag, ook ik wil er stralend uitzien. Ik ben ondertussen begonnen met lengtes zwemmen. Ik weet dat ik mij lekker eten niet kan laten. Het snoepen laat ik wel wat, maar probeer gewoon wat meer te sporten.
groetjes en veel succes elke
|
|
Clara
20-10-2007
|
21-2-2007 10:24:33
hey Wendy,
Ik ben er zo eentje, ik ben vorig jaar op 1 september gestart met de cd-rom van de Weight Watchers en ben tot en met december 12kilo afgevallen maar nu blijf ik zowat hangen en is het heel moeilijk maar ik geef niet op, ik heb nog 8maanden tijd om nog 10 kilo (hoop ik) kwijt te spelen! Een goed moment kiezen en veel naar een foto van je kleed of zo kijken!
Veel succes!!
Clara 201007
|
|
Véronique
16-6-2007
|
21-2-2007 10:27:34
Hi Wendy,
Mijn vriend is ook sinds een tijdje op zijn lijn aan het letten. Hij probeert het snoepen wat te laten, gewoon te eten (we hebben altijd al vrij gezond gegeten). Maar wat bij hem heel veel goed doet is dat hij regelmatig gaat sporten. Hij gaat 2 à 3 keer per week joggen en gaat elke donderdagavond 1uurtje squashen.
Mijn beste vriendin is voor haar huwelijk aan bodystyling gaan doen, en ze heeft tegelijk op haar eten gelet. Ik moet zeggen dat ze een heel goed resultaat had.
Groetjes, Véro
|
|
Inez Boexstaens
6-7-2007
|
21-2-2007 10:31:34
Hoi hoi,
Hier nog zo eentje die paar kilo's kwijt wil tegen de grote dag. Ik ben begin januari begonnen met principe van weight watchers, maar het lukt me niet. Ik moet echt controle hebben, weten dat ik elke week door iemand anders gewogen wordt en naar mijn voeten zal krijgen :) Maar ik heb net een afspraak gemaakt bij dietiste en daar zou je ongeveer in 3 maand tijd 10kg moeten afvallen. Ik zou er graag een 8tal kilo af willen, mar ja ge moet natuurlijk ook zien dat ze u kleed nog mooi kunnen retoucheren hé... Alvast veel succes! groetjes, Inez
|
|
Griet
23-6-2007
|
21-2-2007 11:16:56
Hoi, Sinds het huwelijkaanzoek in november, was ik in december 4 kilo's afgevallen op eigen houtje. Toen vond ik mijn droomjurk en besliste ik samen met mijn schoonmoeder aan bodystyling te doen. Ondertussen ben ik nu nog eens 3 kilo afgevallen. Volgens mijn schema zou ik nu nog 2 kilo kunnen afvallen. Als ik zin heb om te zondigen denk ik aan centjes die ik moeten betalen heb. Ik moet zeggen dit is een zeer goede stimulans is. Maar ik begin me wel zorgen te maken om mijn kleedje. Ik zal pas gerust zijn als ik in april terug mag gaan passen ...
|
|
Karolien
6-7-2007
|
21-2-2007 11:19:42
Hallo jaja, hier zit nog iemand die een paar kilo'tjes kwijt wil. Ik ben sinds vorige week gestart met fitnessen. Hopelijk is er binnenkort een resultaat te zien. Veel succes aan iedereen; en als het niet lukt! Geen nood! Je bent zo mooi als hoe je jezelf voelt! Groetjes Karolien
|
|
Mieke
6-10-2007
|
21-2-2007 11:45:02
Oei ben dus echt niet goed bezig. Sinds het aanzoek was ik op mijn eten aan het letten want ik moet in mijn trouwjurk kunnen. Ondertussen heb ik dus mijn kleed al van december. Ik kon er zonder enige problemen in. Sindsdien heb ik me een beetje laten gaan en heb problemen om de touwtjes terug in handen te nemen. Ik kan geen nee zeggen en heb constant zin om te snoepen. Ik hoop dat het snel april/mei is. Dan zijn we verhuist en is het ook beter weer, dan kan ik terug starten met lopen. Hopelijk komt alles dan terug in orde voor 6 oktober. Tegendan moeten er 5 kg af.
Iedereen veel succes met de strijd tegen de kilootjes! Groetjes Mieke
|
|
Ilse
12-5-2007
|
21-2-2007 12:04:16
Hallo,
Ik ben begonnen met Weight Watchers vorig jaar in februari... (wel niet met officiele meetings enzo, gewoon punten tellen) Mijn eetstijl is nu volledig veranderd (niet meer zoveel snoepen tussenin, kleinere porties, meer groenten en fruit,...) en het is de bedoeling dat dit ook na ons huwelijk 't geval is...
Ik was 7,5kg afgevallen tegen mei vorig jaar en ben dan zo gebleven tot de feesten met Nieuwjaar (dan weer 1,5kg verdikt), nu moet er nog 1kg (1,5kg) afvallen tegen mei Van maat 40 naar maatje 38 [en sommige merken zelfs 36]. Mijn ma heeft al een deel van mijn broeken ingelegd :-D Eigenlijk kan ik al in m'n kleedje hoor, maar dan zal 't nog net iets gemakkelijker zitten denk ik (aan m'n heupen 2cm (dubbelgeplooide) stof minder aan elke kant) :-D
Ook ga ik minstens 2x per week naar de fitness voor minstens 1uur. Ik rij meer met de fiets als 't niet zo ver is, doe eens een trapje meer (ik ga niet met de lift),...
TIP1: Telkens als je zin hebt om te snoepen, drink een groot glas water, want meestal als je een hongergevoel hebt, heb je dorst. (HET HELPT!!) TIP2: Als je naar de winkel gaat, neem veel (en variëer) vers fruit en groenten mee en als je dan wil snoepen, snoep fruit of groenten. (Zelf m'n ventje doet nu iedere dag een appeltje mee naar z'n werk :-p) TIP3: Probeer één boterhammaaltijd te vervangen door een slaatje (fruit en/of groenten) [Hier doe ik soms wel een klein boterhammetje met choco bij (1.5pt ;-p ) Hangt af van 't slaatje]
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
21-2-2007 12:13:33
Hey,
een paar tips voor bruidjes die willen afvallen:
- het is hier al gezegd, als je wil afvallen, moet je vooral meer caloriën verbruiken. Veel bewegen, eens de trap nemen in plaats van de lift, je auto een straat verder parkeren... en sporten. - belangrijk is ook dat je regelmatig eet: drie hoofdmaaltijden en drie tussendoortjes. Als je maaltijden overslaat, gaat je lichaam ervan uit dat er 'hongersnood' is en legt het de verbranding stil om reserves op te slaan. Als je vaker kleine porties eet, blijft je vuurtje branden en val je af. - ook veel en goed slapen is belangrijk. Mensen die meer dan 6 uu slapen vallen sneller af dan mensen die te weinig slapen. - fixeer je niet te veel op dat dieet. Eens zondigen moet kunnen!
Groetjes, Lieve
|
|
els
7-7-2007
|
21-2-2007 12:21:11
Buikgriep wil ook nogal eens helpen!! ;-) Maar is echt niet aan te raden... Hebben t allebei gehad. Was wel een stimulans om door te gaan met diëten. Nog 2,5 kg...
|
|
nele
29-9-2007
|
21-2-2007 13:18:09
Helaba, Ik ken het probleem ook, ik heb nog tot in juni om af te vallen, heb net een twee weken regime achter de rug en heb 4 kilo verloren. En dit mag ik één keer per maand doen, dus ik heb goede hoop. En met de zomermaanden beweeg je meer en eet je gezonder dus dan gaat het er wel makkelijker van af. En de zenuwen niet te vergeten, die branden ook veel caloriën ;) Veel succes met de diëten. Groetjes Nele 29/09/2007
|
|
nele
29-9-2007
|
21-2-2007 13:18:15
Helaba, Ik ken het probleem ook, ik heb nog tot in juni om af te vallen, heb net een twee weken regime achter de rug en heb 4 kilo verloren. En dit mag ik één keer per maand doen, dus ik heb goede hoop. En met de zomermaanden beweeg je meer en eet je gezonder dus dan gaat het er wel makkelijker van af. En de zenuwen niet te vergeten, die branden ook veel caloriën ;) Veel succes met de diëten. Groetjes Nele 29/09/2007
|
|
lien
23-2-2007
|
21-2-2007 14:25:02
Hallo, ik trouw vrijdag, en wilde ook paar kilo's kwijt tegen dan. Uiteindelijk is het mij niet gelukt, ik lijd altijd honger;) Maar ik heb me dan ook de vraag gesteld: waarom willen afvallen?? Ik pas perfect in mijn jurk, als ik dan een paar kilo's kwijt ben, dan wordt die jurk weer te groot!! Nu is mijn doel om gelijk te blijven of om 1-2 kilo's af te vallen tegen de zomer, wanneer we ons groot huwelijksfeest geven.
Groetjes,
Lien
|
|
Wendy
5-5-2007
|
21-2-2007 14:35:48
niet zo gezond maar wel effectief is het koolsoepdieet. Dit mag je gedurende 1 week doen en je verliest er 4 à 5 kilo mee. Het is wel vooral vochtafdrijvend, dus echt vermageren is het niet (met als resultaat dat de week nadien alles er weer bij is). Maar misschien effectief voor de laatste week voor de trouw, als er nog dringend wat af moet. Hieronder de beschrijving van het dieet.
groetjes,
Wendy 5.5.07
Het koolsoep dieet is gebaseerd op een vetverbrandende soep die vrijwel geen calorieën bevat. Hoe meer soep je eet, hoe meer je afvalt. Maar let op dat je niet enkel koolsoep eet voor een lange periode, het risico op ondervoeding is dan groot. Als het dieet goed gevolgd wordt zou het een reinigende werking op het lichaam hebben. Vermijd alcohol, brood en koolzuurhoudende dranken. Zoals bij elk dieet: als je gezondheidsproblemen hebt, eerst een dokter raadplegen vooraleer je aan een dieet begint.
Dag 1 van het koolsoep dieet: Eet enkel fruit en zoveel koolsoep als je wil, drink ongezoete thee, zwarte koffie en water.
Dag 2 van het koolsoep dieet: Eet rauwe en gekookte groenten (vermijd peulvruchten en andere groenten met een hoog eiwit gehalte). Beloon jezelf bij het eten met een grote aardappel en eet zoveel soep als je wil, maar geen fruit op dag 2.
Dag 3 van het koolsoep dieet: Eet een mengeling van de maaltijden van dag 1 en 3, fruit, groenten en soep zoveel je wil. Maar geen aardappel.
Dag 4 van het koolsoep dieet: Eet tot 8 bananen drink magere melk en eet zoveel soep als je wil.
Dag 5 van het koolsoep dieet: Op dag 5 mag je 300 tot 500 gram rundvlees, kip of vis eten samen met verse tomaten. Probeer 6-8 glazen water te drinken en probeer op z’n minst 1 keer de kolensoep te eten.
Dag 6 van het koolsoep dieet: Combineer op dag 6 de soep met vlees en groenten (geen aardappelen)
Dag 7 van het koolsoep dieet: Bruine rijst, verse groenten en ongezoet fruit samen met de soep. Ingrediënten koolsoep voor recept
* 3 grote uien * Selderij * Een halve groene of witte kool * Fijngehakte tomaten * Wortelen
Nadelen kolensoep dieet
* Draagt niet bij tot lange termijn gewichtsverlies * Niet voedzaam * Niet afwisselend genoeg * Te kort aan essentiële vitaminen en mineralen
|
|
mieke
15-6-2007
|
21-2-2007 16:07:18
Hallo,
Ja inderdaad het zou leuk zijn om nog enkele kilo'tjes af te vallen. Ik ben reeds vorig jaar gestart met WW, en ben nu al 7 kg afgevallen. Maar sinds ik mijn kleeds heb gekozen, blijft dit nogal stabiel. Toch wil ik nog een drietal kg af. Komaan we gaan er samen voor :) Groetjes, Mieke
|
|
mieke
15-6-2007
|
21-2-2007 16:07:25
Hallo,
Ja inderdaad het zou leuk zijn om nog enkele kilo'tjes af te vallen. Ik ben reeds vorig jaar gestart met WW, en ben nu al 7 kg afgevallen. Maar sinds ik mijn kleeds heb gekozen, blijft dit nogal stabiel. Toch wil ik nog een drietal kg af. Komaan we gaan er samen voor :) Groetjes, Mieke
|
|
Tine
14-7-2007
|
21-2-2007 17:12:27
Hoi! Ik wil me net zoals jullie heel goed voelen op mn mooiste dag, en door een ongeval met mijn paard kon ik acht maand niks sporten, waardoor mn kilo's plots anders zaten, meer op de taille en de billen, net waar ze niet moeten zitten. Ben dus een viertal weken terug met Infraligne gestart, en ik moet zeggen dat het heel goed gaat. Ik moet natuurlijk geen tiental kilo kwijt, gewoon een kilootje of drie (die er al af zijn) en wat meer beweging. Bij Infraligne doe je gewone sportoefeningen (beetje zoals BBB) maar dit in een infraroodcabine, waardoor je sneller verbrandt, je cellulitis afneemt en je centimeters verliest...Natuurlijk let je ondertussen op je voeding, zoals reeds gezegd drie maaltijden en drie tussendoortjes per dag, om je verbranding op peil te houden. Ik moet pas in mei terug om te passen, en doordat ik nogal zwaar ben bovenaan moest ik een maat 40 nemen, die ze dan gaan inleggen in de taille (anders kunnen mn borsten niet in mn kleed, hihi). Wil je wel nog zeggen dat je het beter gewoon rustig aan doet, en effectief niet meer crash-dieten na je laatste pasbeurt, anders riskeer je een niet perfect passend trouwkleed en dat wil toch niemand??? Succes, Tine 140707
|
|
Bieke
30-6-2007
|
22-2-2007 9:30:45
Ik was niet van plan om af te vallen, maar toen ik mijn kleed kocht was de pasmaat net te klein voor me. Geen probleem, dacht ik, gewoon een maatje groter bestellen! De verkoopster zei echter dat een maatje groter echt wel veel te groot voor me zou zijn en dat het kleed dan te veel zou moeten ingenomen worden, waardoor het minder mooi zou zijn. Ze stelde voor om 3 kilo te vermageren zodat het perfect zou passen. Vijf weken later weeg ik nu 5 kilo lichter (Weight Watchers)! Ik zou nog meer kunnen afvallen, maar ga het hierbij houden denk ik. Anders is mijn kleedje weer veel te groot.
Veel succes aan iedereen die hier wat kilo's kwijt wil, maar stel geen te hoge verwachtingen. Met realistische doelen werken motiveert veel meer dan ineens 10 kilo kwijt willen. Trouwens 5 kilo is een kledingmaat! Pas dus op als je reeds je kleedje gekocht en gepast hebt!
|
|
Jessika
27-7-2007
|
22-2-2007 11:14:29
Hey bieke,
Bij mij was het net omgekeerd: ik kon ook juistin mijn kleedje maar toch hebben ze voor alle zekerheid een grotere maat besteld (ook als was ik vast van plan enkele kilo's af te vallen).
Ik vraag me nu gewoon af wat er gebeurt met je kleed (max. 5 kg afvallen)?? gaat dit dan nog om in te pakken???
Jessika
|
|
Eva
26-5-2007
|
22-2-2007 14:57:31
Wij trouwen op 26 mei, maar ik ben zelfs voor het aanzoek al opmijn lijn beginnen letten. Ben van nature al vrij zwaar (zit in de familie en ben ook zwaarder in gewicht dan ik lijk) en vond vorig jaar in juli dat het echt te erg werd.. zat toen tussen maat 46 en 48 (en kon dus echt geenleuke kleding meer vinden) en ben toenop verlof heel veel fruit beginnen eten - toen ik thuiskwam was er 3 kilo af. Sindsdien be ik gewoon op mijn eten gaan letten (nauwelijks snoep, 's middags weinig calorietje eten..)maar toch 's avonds gewoon blijven eten (kan de mayonnaise enzo toch echt niet missen - en een frietje in het weekend;. :)) En moet zeggen.. het gaatniet supersnel, maar ben intussen wel 17.5 kg kwijt en ben daar echt wel trots op.. weeg nu zelfs minder dan toen ik na mijn zwangerschap 3 maanden bodystyling had gedaan. Eerst was mijn doel om de 7 vooraan te halen.. maar dat is intussen bereikt, dus nu is het tijd om de doelen bij te stellen.. en hoop tegen augustus of zo de 6 te halen, maar forceer me echt niet.. zo kan ik het houden en volhouden.. en als ik zin heb in iets lekkers, inderdaad, ofwel neem ik een stuk fruit, ofwel.. geef ik er gewoon aan toe en let de volgende dag nog wat meer op :) Sterkte aan alle lijners!!
|
|
Katrien
18-8-2007
|
17-3-2007 15:00:48
Hey,
ik trouw op 18 augustus en ben al sinds januari zo'n beetje op 'dieet', maar het ging niet snel genoeg voor mij. En toch wou ik iets waar ik ook weer niet te snel bij zou afvallen, want anders kom je te snel weer aan. Nu heb ik een tip gekregen die ik maandag 2 weken probeer. Per liter water doe ik het sap van 4 tot 5 citroenen. Voor elke maaltijd drink ik een glas hiervan. Niet bij de tussendoortjes die welliswaar wel gezond zijn. En ik ben in bijna 2 weken 3 kilo en 800 gram kwijtgeraakt, wat toch wel vrij veel is. Het wordt blijkbaar ook gebruikt om je lichaam te zuiveren en door het citroensap krimpt je maag wat, zodat je minder kan eten. Ikzelf heb er nog geen echte nadelen aan ondervonden, enkel moet ik wat vaker naar het toilet. Tja, helpt het wel echt of is het het gedacht en mijn iets gezondere voeding? Ik voel me er goed bij en ik raak wat kilo's kwijt. Dat is toch goed he.
Groetjes Katrien (18/08)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|