Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  20-2-2007 21:28:42
Dag bruidjes,
wij trouwen op 27-10 en zijn nog op zoek naar een heerlijk romantische reisbestemming. Wij hadden iets in de zin van de dominicaanse in gedachte, met wit strand en palmboompjes, maar nu lijkt dat op dat moment orkaangevoelig... Aangezien ik maar een weekje congé heb moet ik op zondag of maandag ten laatste kunnen vertrekken... alle hulp is welkom

elke

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1199


Lies
30-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 21:33:39

HOi!

ik heb het al vaak verteld op dit forum (sebiet denken ze nog dat ik reclame maak ;-) maar wij gaan naar La Gomera, hotel Anaterve www.anaterve.com . Het is het op een na kleinste eilandje van de Canarische eilanden. Helemaal niet toeristisch, wel exotisch in mijn ogen, en niet te ver weg, dus snel heen en terug met de vlieger. (wel via tenerife en dan met de boot want geen rechtstreekse vluchten!)

Mail maar als je meer wilt weten!
Lies
2 en 30 juni 2007



Jamaïca
27-10-2007
 Meld misbruik21-2-2007 20:00:14

Hallo,
we staan in dezelfde schoenen als jullie. ook wij trouwen op 27/10/2007 en zijn op zoek nog naar een huwelijksreis van een week. Benieuwd wat het bij jullie uiteindelijk zal worden. De reisbureaus raden op dat moment van het jaar vooral Egypte aan.

Groetjes
Jamaïca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums