Terug naar overzicht
Hallo, Wij wonen in Zedelgem, maar ik ben regelmatig in Sint-Kruis omdat mijn ouders daar nog steeds wonen en mijn paard daar nog staat....dat is niet zo heel ver van Knesselare.Ik zie dat ik een beetje voor jou trouw, op 14-07-07, hoe gaat het met je voorbereidingen?Groetjes en succes, Tine 140707
Hey,wij zijn van Eeklo. Dat valt ook nog mee van afstand.groetjes,Tamara en Stefaan
Hallo Debbie,Wij wonen in Adegem. We trouwen op 22 september. Zit alles op schema bij jullie?GroetjesMieke & Kurt
hallo,tof om te horen dat er nog koppels in de buurt wonen.jaja tbegint toch te nadern stilaan.en eigenlijk zit ik op alles wel redelijk op schema.volgend weekend mijn trouwjurk gaan passen, en dan nog eens binnenspringen bij de traiteur. voorlopig maak ik me nog geen zorgen.alles zal wel op zen pootjes terechtkomen.het enige dat er eigenlijk nog moet gebeuren is gaan kijken voor onze ringen maar eigenlijk weten we al welke we gaan nemen. het zijn er van auro-design.en dan nog een kostuum voor men ventje gaan kiezen. maar denk niet dat dat moeilijk zal worden. hoe gaat het met julie voorbereidingen?groetjes debbie 10-08-2007
Hallo Debbie,Wij trouwen in Oostveld-Oedelem.Dichtbij Knesselare dus...groetjesEmmy
hey,wij trouwen op 14/07/07 in Oedelem - St. Lambertuskerk, dus ook heel dichtbij. Indien iemand uit omgeving raad en daad wil uitwisselen: schoonbaertvanessa@hotmail.comGroetjes,Vanessa
Hoi, Ik ben Eva en afkomstig uit ursel, nu wonen we 3jaar in zingem maar we komen terug naar ursel wonen. Ik mis mijnen thuis en vrienden te veel. Wij trouwen op 31/08/2007 in de kerk van ursel. Avondfeest gaat door in salons mantovani in oudenaarde.Ik ben zaterdag mijn trouwkleed gaan kiezen bij cony in maria-aalter. Loopt alles bij u goed?Groetjes
hallo eva,bij ons gaat alles goed hoor. mag zondag mijn kleed gaan passen. is tweedehands maarja dat maakt me niet uit. we willen er geen hopen geld aan uitgeven aan heel het feest. zullen nu al meer geld kwijt zijn dan dat we dachten. maarja hebben dure ringen gekozen omdat we dachten dat die (normaal) heel ons leven moeten meegaan. traiteur en dj en gemeentehuis ligt ondertussen vast. maar eigenlijk zijn we nog op zoek naar een goedkoop zaaltje in de buurt. als je iets weet mag je het altijd laten weten.groetjes debbie 10-08-2007debbietje128@hotmail.com