Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand uit omstreken knesselare?

20-2-2007 20:03:27
hoi bruidjes (in spé),
zit hier nu al een tijdje op het forum. en vraag me af of er nog mensen zijn uit de omgeving van knesselare? mss kunnen we dan raad uitwisselen ofzo...
of als we iets zoeken...
groetjes debbie 10-08-2007

debbie

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 396

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik21-2-2007 9:43:37

Hallo,
Wij wonen in Zedelgem, maar ik ben regelmatig in Sint-Kruis omdat mijn ouders daar nog steeds wonen en mijn paard daar nog staat....dat is niet zo heel ver van Knesselare.
Ik zie dat ik een beetje voor jou trouw, op 14-07-07, hoe gaat het met je voorbereidingen?
Groetjes en succes,
Tine 140707

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik21-2-2007 12:22:53

Hey,

wij zijn van Eeklo. Dat valt ook nog mee van afstand.

groetjes,
Tamara en Stefaan

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik21-2-2007 13:17:47

Hallo Debbie,

Wij wonen in Adegem. We trouwen op 22 september. Zit alles op schema bij jullie?

Groetjes
Mieke & Kurt

debbie

Meld misbruik21-2-2007 19:57:50

hallo,
tof om te horen dat er nog koppels in de buurt wonen.
jaja tbegint toch te nadern stilaan.en eigenlijk zit ik op alles wel redelijk op schema.
volgend weekend mijn trouwjurk gaan passen, en dan nog eens binnenspringen bij de traiteur. voorlopig maak ik me nog geen zorgen.alles zal wel op zen pootjes terechtkomen.het enige dat er eigenlijk nog moet gebeuren is gaan kijken voor onze ringen maar eigenlijk weten we al welke we gaan nemen. het zijn er van auro-design.en dan nog een kostuum voor men ventje gaan kiezen. maar denk niet dat dat moeilijk zal worden. hoe gaat het met julie voorbereidingen?

Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik21-2-2007 22:50:41

Hallo Debbie,
Wij trouwen in Oostveld-Oedelem.
Dichtbij Knesselare dus...
groetjes
Emmy

vanessa
14-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 19:04:47

hey,

wij trouwen op 14/07/07 in Oedelem - St. Lambertuskerk, dus ook heel dichtbij. Indien iemand uit omgeving raad en daad wil uitwisselen: schoonbaertvanessa@hotmail.com

Groetjes,
Vanessa

eva

Meld misbruik26-2-2007 11:46:53

Hoi, Ik ben Eva en afkomstig uit ursel, nu wonen we 3jaar in zingem maar we komen terug naar ursel wonen. Ik mis mijnen thuis en vrienden te veel. Wij trouwen op 31/08/2007 in de kerk van ursel. Avondfeest gaat door in salons mantovani in oudenaarde.
Ik ben zaterdag mijn trouwkleed gaan kiezen bij cony in maria-aalter. Loopt alles bij u goed?Groetjes

debbie

Meld misbruik26-2-2007 11:50:57

hallo eva,
bij ons gaat alles goed hoor. mag zondag mijn kleed gaan passen. is tweedehands maarja dat maakt me niet uit. we willen er geen hopen geld aan uitgeven aan heel het feest. zullen nu al meer geld kwijt zijn dan dat we dachten. maarja hebben dure ringen gekozen omdat we dachten dat die (normaal) heel ons leven moeten meegaan. traiteur en dj en gemeentehuis ligt ondertussen vast. maar eigenlijk zijn we nog op zoek naar een goedkoop zaaltje in de buurt. als je iets weet mag je het altijd laten weten.
debbietje128@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...