Terug naar overzicht
beste Els,wij nodigen onze voorganger uit omdat we hem zo goed kennen , dat het een echte vriend is. ANders zou ik dit niet doen.Ingrid
hallo Els,wij sturen enkel uitnodiging voor receptie das algroetjes veke
Hoi ElsDaar had ik zelfs nog niet aangedacht...Heb dat op nog geen enkele receptie of feest dat ik meegemaakt heb gezien. Ga daar nog eens over denken en bespreken, maar vind het een rare gedachte...Je kent die persoon toch niet echt. Zo kan je alle mensen uitnodigen die iets met je trouw te maken heeft. Bloemist (bruidsboeket, versiering...), burgemeester (of persoon die je wettelijk huwelijk voltrekt), mensen van het vervoer...GroetjesVeroniek20 07 2007
Vroeg het mij af omdat dat bij mijn neef het geval was. En vermits ik nog niet veel trouwfeesten meemaakte...
Hoi Els,Wij nodigen hem uit op de receptie. Mijn vriend wou hem op alles uitmodigen maar dat leek me een beetje veel.Vind nu niet dat je de voorganger kan vergelijken met de bloemist of de chauffeur... Hij zegent toch jullie huwelijk in en maakt er samen met jullie een heel persoonlijk moment van. Je bereidt met hem toch deze dag voor. En heb al heel vaak gehoord van andere vriendinnen die getrouwd zijn dat die viering het moosite moment was van hun dag is en de voorganger speelt daar toch een zeer belangrijke rol in. Nu dat is mijn idee. Je moet doen waar je je het beste bij voelt.GroetjesKristel
daar heb ik ook nog nooit van gehoord! Je betaalt toch voor de viering??? Wij gaan dat niet doen hoor!groetjesBieke180507
Hi Els,Ik heb dat ook nog nooit gehoord, en wij gaan dat ook niet doen. Groetjes,Véro
Wij nodigen hem ook uit op de receptie.GroetjesWendy19/05/07