Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen voor de kerk???

  20-8-2003 16:45:26
Wij zijn niet gelovig maar vinden trouwen voor de kerk wel super romantisch... Wie heeft een ander alternatief (privé ceremonie?)

Alvast bedankt

sofie
3-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1173


Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik21-8-2003 8:45:40

Hallo Safie,

Je kan nu ook een misviering doen zonder eucharistie. M.a.w. zonder wijding van de ringen en zonder hostie. Dit is een alternatief voor mensen zoals jij ! Misschien kan je best is gaan praten met de priester. Die kan je dit haarfijn uitleggen.
Groetjes,
Vanessa



Karla
29-8-2003
 Meld misbruik21-8-2003 9:34:39

Je kan ook eens contact opnemen met rent a priest. Zij doen ook niet religieze vieringen. Bij een vriedin viel dat zeer goed mee! Een mooi alternatief en zeker even romantisch. Nog veel geluk !
Groetjes,
Karla



nancy
26-9-2003
 Meld misbruik22-8-2003 8:28:19

hallo sofie,
Wij trouwen volgende maand op 26 september. En ook wij wilden alles erop en eraan. Voor mijn vriend is het de eerste keer en voor mij is het de tweede keer. Wij geven een dankmis en dit is bijna hetzelfde als een huwelijksmis. Dus je ziet, als de priester een beetje meewerkt, kan alles. T is niet omdat ge nie gelooft dat het niet kan. En iedereen gelooft op zijn eigen manier niet?
groetjes nancy



kristien
30-12-1899
 Meld misbruik22-8-2003 20:11:22

inderdaad,ook wij hadden onlangs een mis met rent-a-priest en dat was echt megatof.het ging dan wel over een doopfeest en dat ging door bij mijn zus thuis.Ik verzeker je dat het echt aanspreekt en niet enkel voor gelovigen.Ze maakten er een dienst van met alle godsdiensten er in verwerkt maar op een toffe wijze.Ik ben dan ook niet gelovig maar het was leuk.De prijs was ongeveer 100€ en dan geef je nog wel iets nadien.Ze waren afkomstig uit Dendermonde maar wees tijdig want het spreekt aan en wordt een trend.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...