Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mia Monta - Farah Love -

  20-2-2007 11:23:46
Hallo iedereen

Heeft er iemand een idee in welke prijsklasse de suitekledij ligt bij Farah Love of Mia Monta (verkoop).

groetjes
Christel

Christel
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 618


demeyer

 Meld misbruik20-2-2007 12:27:09

Geen idee... Vorige vrijdag stonden wij bij Farah Love in Zwijndrecht voor de deur... Zijn gesloten voor de krokusvakantie... maar euh... Ik schrok wel! Dat lijkt me een oude rare, kleine winkel. Had mij helemaal iets anders voorgesteld! Ik dacht echt: heb ik nu wel de juiste winkel? Ik betwijfel of we daar iets gaan vinden. Iemand er al binnengeweest?



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 13:32:10

awel ja, ik heb ook zoiets

op hun website zelf zie je niet zoveel en t is een eindje rijden vanuit Aalst, en aangezien ze niet echt "merken" hebben kan je de stijl ook niet op internet opzoeken

groetjes
christel



Els
31-8-2007
 Meld misbruik20-2-2007 14:10:27

Al eens langgeweest bij Couture Ann in Aalst?
Kledij in alle prijsklasses en, ondanks de negatieve reacties op deze site soms, heel goede service. EN VRIENDELIJK!

Els
31/08/07



Krista
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 19:18:17

Farah love heeft mooie betaalbare suitekledij en trouwkledij.
Het kan zeker geen kwaad om eens langs te gaan en laat je zeker niet afschrikken door het kleine winkeltje.



Annelies
8-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 19:47:13

Ik heb mijn trouwkleed bij Farah Love gekocht, en ik moet zeggen ik ben echt tevreden. Twee vriendelijke zussen in de winkel en nemen echt tijd voor jou. Het is wel waar dat ze er niet de 'gekende' merken zoals Linea Raffaeli hebben maar moet dat dan? Ze hebben ook de collectie van Talina Lyn, en andere niet bekende merken. Voordeel: de prijzen liggen veel lager dan in een andere echte bruidsboetiek en dat vind ik toch ook belangrijk! Bij die bekende ontwerpers is het toch wel de naam die je voor een stuk betaalt he.

Wat betreft suitekledij zou ik het niet weten want ik heb er enkel mijn trouwkleed gekocht.

Groetjes,
Annelies



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 18:37:01

Hallo,

mijn vriend zijn moeder heeft haar kledij voor op onze trouw gekocht bij Mia Monta. Zij zat toch over de 700 euro. Ik vind dat wel veel geld. Mijn mama is niet van plan om zo veel geld te geven. En ik vind dat ze groot gelijk heeft. We willen trouwens geen echte suitekledij. Dat was zo afgeproken. Er gaat niemand in het lang.

Groetjes.



Jessica

 Meld misbruik27-4-2007 11:31:51

Hey,

Zowel ik als mijn zus hebben daar ons kleed gevonden. Voor mijn zus haar trouwkleed dat prachtig is en ik mijn suitekleed. Ik heb een mooie 2 pièces voor 261 eur + bijpassende stola!! Ze zijn heel vriendelijk en inderdaad het ziet er wat groezelig uit maar je vind er echt leuke dingen en betaalbaar.

Jessica


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...