Terug naar overzicht
Hey An!Wij gaan naar Italië op huwelijksreis met de wagen en Venetië is onze laatste stop in Italië. Drie nachten, lekker romantisch genieten en wat cultuur opsnuiven.Als je meer in detail wil weten over onze reis, kan je me altijd mailen: nele@iglobe.be.Groetjes, Nele.
Hey,Ik ga niet naar Venetië op huwelijksreis, maar men vriend heeft me daar wel ten huwelijk gevraagd. Tja, Venetië is heel romantisch!!!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
wij gaan op huwelijksreis naar croatie, maar denken er aan om op het einde de overzet te nemen naar venetie en daar dan de laatste dagen door te brengen... ik denk in ieder geval dat dat wel heel romantisch moet zijn.
Ook mijn vriend heeft me in Venetië ten huwelijk gevraagd. Venetië is echt prachtig, het mooiste wat ik ooit bezocht hebt. Wij gaan zeker nog eens terug. Sara
Wij gaan op huwelijksreis naar Toscane, maar zijn vorig jaar naar Venetië geweest. Prachtig is het daar. Niet alleen het romantische aspect, maar er is gewoon zoveel te zien en te doen. Je kan daar gemakkelijk 5 dagen rond lopen. Cultuur opsnuiven, lekker eten, een keer naar het strand (Lido di Venezia), gewoon aan het water zitten en alle bedrijvigheid bekijken.Als je gaat, ga dan zeker bij infokantoor voor toerisme informeren voor een Venice card. Je hebt dat voor 1 dag, 3 dagen, 5 dagen. Dan neem je daar altijd de boot (want dat is de bus daar) mee en krijg je korting in allerlei musea, restaurants, kerken,...
Hoi,Wij zijn vorig jaar 11 augustus getrouwd en onze huwelijksreis ging ook richting 'la bella Italia'. Wij hebben een rondreis gedaan die ik ten zeerste kan aanraden! Wij zijn met het vliegtuig naar Rome gevlogen samen met onze fotgraaf. De eerste 2 dagen hebben we er onze huwelijksfoto's genomen. Dan zijn we met de wagen naar Mergo gereden waar we 1 nacht in een gastenverblijf hebben overnacht. Daarna ging het richting Firenze, Pisa, Siena en Bologna. De volgende stop was Venetië. We hadden ons hartje al eens verloren aan Rome maar Venetië heeft ook een plekje verdient in ons hartje. Als je naar Venetië gaat vergeet dan zeker niet de vaporetto te nemen richting het eiland Burano, met z'n gekleurde huisjes, prachtig! Daarna zijn we naar Milaan gegaan waar we dan het vliegtuig terug zijn opgegaan naar België. Als je meer info wilt over bepaalde zaken mag je me ook altijd mailen. Debra (een Italia -lover)reeds 193 dagen getrouwd
Hey, Oeps mailadres vergetendebrastevens30@hotmail.com
Venetië is inderdaad heel romantisch, ook ik werd daar ten huwelijk gevraagd. Maar let op, want zoveel is er niet echt te doen. Na een weekendje rondwandelen heb je alles gezien. Venetië is een relatief kleine stad.