Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleur kostuum

20-2-2007 8:57:14
Hallo,

welk kleur heeft het kostuum van jullie bruidegom? Wij geraken er maar niet uit.

dank

Sara
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 424

Els
19-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 9:04:39

Hoi Sara,

Ik denk dat je hiervoor best een beetje rekening houdt met jouw kleed.
Het kostuum van mijn toekomstige is bruin met een klein streepje erin. Mijn kleed is in champagnekleur en zwart zou hierbij dus veel te hard zijn. Zijn hemd zal ook niet wit zijn, maar een andere lichte kleur, ook omdat dit anders te fel zou afsteken bij mijn kleed.
Altijd handig is als je een stukje stof van je kleed kan meenemen, dan weet je zeker of het mooi samen gaat.

Groetjes, Els
19/05/07

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 9:47:51

Ventje zijn kostuum is eveneens donkerbruin. Mijn kleed is Cappucino. Kleur hemd is voorlopig nog onbekend.

Groeten

Sofie

Veroniek

Meld misbruik20-2-2007 9:48:37

Hoi Sara

Mijn vriend heeft zijn kostuum eerst gekocht met mijn moeder erbij. Ik weet niet hoe het eruit ziet, want ik was er niet bij.

Ik had zoiets, als hij mijn kleed niet mag zien, mag ik zijn kledij niet zien...

Ik heb wel gehoord dat het iets bruinachtigs moet zijn. Zijn schoenen heb ik al gezien (en zijn héél mooi), want hij loopt ze af en toe eens in (wat ik ook doe, dus de mijne heeft hij ook al gezien) en die zijn bruin...

Je moet ook nemen waar de bruidegom het best mee staat en dat zie je pas als hij past. Dat hij eens kostuums gaat passen en verschillende kleuren aandoet.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 10:12:59

Hey Sara,

Mijn partner wou van al die traditionele kleuren af, hij wou niet in zwart, niet in grijs, niet in blauw en zijn kostuum moest zeker effen zijn dus we hadden niet echt veel keuze meer behalve wit, creme kleurig of iets in die stijl maar aangzien mijn partner nogal bleek is (is wel te verhelpen met zonnebank hoor) en donker van haar, waren die kleuren ook niet echt een optie.

Uiteindelijk heeft hij gekozen voor een kastanje bruine pak. Omdat zijn das gifgroen is met strepen hebben wij ook gekozen voor een kastanje bruine hemd omdat we "tone on tone" wilde creëren zodat zijn das zou opvallen.

Gifgroen val zeker op op zo'n donkere pak plus het feit dat mijn bruidsboeket uit gifgroene orchideën zal bestaan. Zo creeer je iets samenhorend.

Hopelijk heb je wat inspiratie opgedaan.

Groetjes,

Vân (en Michel)
07/07/07

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 10:15:35

mijn ventje zijn kostuum is gewoon zwart en zijn hemd heeft dezelfde kleur als mijn kleed nl bordeaux

sas677

lien
23-2-2007
 Meld misbruik20-2-2007 10:27:28

Mijn ventje is zwart van huidskleur, we hebben dan ook gekozen voor een beige kostuum. Met een zwart kostuum zou je hem niet meer zien staan op de foto's , nietwaar;). Hij draagt er gewoon een wit hemd onder, zonder das. Beetje casualstyle kan je het noemen. Mijn kleed is ivoorkleurig.

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 10:44:08

Hey Lien,

Ik heb het kostuum van mijn schatje nog niet gezien maar hij heeft altijd al gezegd dat het beige ging zijn, dus dat is het dan ook met een gebroken wit hemd.
Mijn kleed zal ook in gebroken wit zijn dus het zal wel uitstekend bij elkaar passen :)

Nele
9-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 11:40:17

Hey Sara,

Mijn ventje zijn kostuum is zwart. Wit hemd eronder, parelwit net als mijn kleed. Een beige-zwarte sjaaldas en zwarte schoenen. Prachtig gewoon. Ik voelde helemaal opnieuw die prille verliefdheid. :-)

Groetjes, Nele.

els
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 12:12:57

Hoi,

Je kan best met een stukje stof naar de winkel gaan. Die mensen weten wat daar bij past en waar hij mee staat. Mijn ventje wou absoluut geen bruin, maar 't is nu toch heel donkerbruin (bijna zwart) geworden en hij zag er schitterend uit!! Hemd idem als mijn kleed.
Succes ermee!

nele
29-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 12:55:19

helaba,
Mijn vriend trouwt in het wit!! en ikke in het zwart, kwestie van eens anders te doen, maar als jij in het wint trouwt, dan is dat niet zo'n goed idee.
Persoonlijk vind ik de bordeaux kleur dan wel passend en bijzonder voor de man maar dat is al wat moeilijker om te vinden.
Maar het best is dat hij de kleur van jouw jurk meeheeft want mijn vriendin trouwde in het wit en haar man in het lichtbeige en dat paste absoluut niet samen. Jammer toch.
Groetjes Nele
29/09/2007

Veroniek

Meld misbruik20-2-2007 13:48:21

Hoi Nele

Wij waren dat ook eerst van plan. Ik in het zwart en hij in het wit. Heb een zwart kleedje aangehad, maar dat stond me niet. Het was te donker, ik zag er echt niet mooi uit... Jammer! (gelukkig had mijn vriend al een ander kostum dan wit gekocht)

Ben eens benieuwd om de foto's te zien van jullie...

ann
24-3-2007
 Meld misbruik20-2-2007 17:16:31

Mijn toekomstige gaat volledig in het zwart gekleed: zwart pak, zwart hemd en zwarte das! Sexy! ;P

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 18:49:28

Mijn schatje zal in het spierwit zijn.
Voor de rest weet ik er niets van want ik heb het zelf niet gezien. Mijn kleed is nochthans crème kleurig maar dat kan mij eigenlijk niet schelen. Hij voelde zich goed in het wit en met zijn Marokkaanse velletje zal dat wel beeldig staan!

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 21:54:31

Heleba

Ik heb een wit kleed met zacht blauw tot cyaanblauw (kristalletjes) en mijn ventje gaat in het zwart met een cyaan blauw hemd en een witte das. Ok het klinkt raar maar het resultaat is geweldig en niet te klassiek (hier stond hij totaal niet mee en het is ook een speciaal pak van Vankets daarmee)Wij zijn allebei nogal speciaal maar toch nog traditioneel. Spannend he!!! Ik denk dat iedereen hier wel het totaal beeld wil zien op hun "speciale" dag. Geniet ervan

Groetjes

El
07/07/07

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 23:34:23

Zijn jullie allemaal meegeweest om een kostuum te kopen?
Ik mocht met mijn ventje niet mee hoor.
Ben dan ook superbenieuwd al!

groetjes
Bieke
180507

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...