Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Vicky

  20-2-2007 8:50:06
Hallo,
Ik zag net dat je trouwt in New York. Is een van jullie amerikaan, of trouwen jullie gewoon in het buitenland?
Mijn vriend is van LA, en we geraken niet echt wijs uit het papierwerk, want iedereen zegt iets anders. Daarom wilde ik aan jou vragen hoe dat bij jullie verloopt.
Groetjes,
Cat
22/09/07

catherine
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 797


Vicky
3-8-2007
 Meld misbruik20-2-2007 17:23:02

Beste,

Wij zijn beiden Belg. We trouwen in NY omdat het gewoonweg onze droomstad is.
Qua papierwerk valt het goed mee hoor!
We zijn een afschrift uit onze geboorteakte gaan opvragen in de gemeente waar we geboren zijn(wel duidelijk vermelden dat het om een buitenlands huwelijk gaat). Verder moeten we ginder ten minste 24 uur op voorhand naar city hall voor de licensie (onze identiteitskaart, reispas en akte meenemen) voor $35(te betalen met een money order). We worden getrouwd door een dominee, zij vult de licensie in. De dag erna gaan we met die licensie terug naar city hall om een apostillestempel(ook $35). Eenmaal terug in België moeten we die licensie laten vertalen door een beëdigd vertaler. Met het origineel en die vertaling moeten we dan naar de burgerlijke stand, daar worden we dan ingeschreven als gehuwd en krijgen we een trouwboekje.
We hebben een dominee geboekt via het internet, zij is het voor ons gaan navragen in de city hall.
Ik hoop dat je hieraan wat hebt?
groetjes
vicky
03/08/2007



Vicky
3-8-2007
 Meld misbruik20-2-2007 17:25:22

Erg leuk trouwens dat jullie in LA gaan trouwen! Ook een mooie stad.

groetjes



catherine
22-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 18:47:04

Hey Vicky
Dankewel, dat was snel! Maar wij trouwen niet in LA, we trouwen hier. Hij is Amerikaan en komt hier wonen, dus nog een beetje anders he.
Ik wens jullie een prachtige tijd toe daarginds.
Groetjes,
Cat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...