Terug naar overzicht
Hi Peggy,In Schoten of Merksem weet ik zelf niet direct iets zijn, maar wel in Ekeren (is qua afstand ook nog goed te doen denk ik) Daar heb je Hof ter Delf, Hof ter Bist. In Brasschaat heb je het Kasteel van Brasschaat, De groene Jager, Lucculus (hele mooie zaal, maar prijs ligt vrij hoog). In Kapellen heb je de Hortensiahoeve. Van de meeste zalen heb ik ook nog wel wat prijzen liggen, dus als je wil wil ik deze nog wel eens doormailen.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hallo PeggyWij trouwen in 't wijtschot een hoeve, zeer vriendelijke mensen en zeer veel formules, of je kan ook zelf voor de catering zorgen, keuze in overvloed.www.wijtschot.be veel succes met zoekengroetjes Martine05/05/2007
Hoi vero, het zou tof zijn wil je deze door mailen.vriendelijke groeten.
Hi Peggy,Stuur me anders maar een mailtje op die manier heb ik ineens je e-mail en dan stuur ik alles door.veronique_vanhal@yahoo.frGroetjes,Véro
hoi vero,ik heb een mailtje gestuurd naar je mail adres, ik zal het hier ook al zetten: kikkertje_ps@hotmail.comgroetjes
Hallo,wij zijn in januari naar een feest geweest in De Volkslust in Merksem...mooie zaal,maar je moet wel alles zelf regelen qua traiteur enzo.