Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis naar ...sri lanka?

  19-2-2007 18:26:02
ervaringen met sri lanka als huwelijksreis?

daisy
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 528


catherine
22-9-2007
 Meld misbruik19-2-2007 19:18:23

Het was geen huwelijksreis, maar ik ben wel naar Sri Lanka geweest. Persoonlijk zou ik niet meer teruggaan. Mooie natuur, maar weinig cultuur (héél veel ruines). Als je voor een standvakantie gaat, zou ik toch iets anders kiezen.
De Malledieven daarentegen... zucht, prachtig. Maar wel een andere prijsklasse he :-)
Veel succes nog
Groetjes,
Cat
22/09/07



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 19:56:20

Hey,

In het reisbureau hebben ze ons Sri Lanka afgeraden, omdat het daar momenteel niet zo veilig is. Een vriendin van mij is er 5 jaar geleden op huwelijksreis geweest en was er heel positief over. Maar toen al vond je soldaten op elke hoek van de straat en toen was het er nog niet zo onrustig als nu.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



daisy
18-8-2007
 Meld misbruik19-2-2007 20:17:54

oei, onze reis is zo ongeveer al geboekt en nu ik deze commentaren lees word ik wel beetje bang...

het leek me zo eens iets anders dan Bali, Aruba...(dit waren we oorspronkelijk van plan)
als het zo gevaarlijk is, dan zullen ze toch niet meer reizen laten boeken?

iemand nog ervaringen??



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 8:51:45

Hoi Daisy,

Misschien moet je het reisadvies van Binnenlandse Zaken i.v.m. reizen naar Sri Lanka eens lezen (http://www.diplomatie.be/nl/travel/countrydetail.asp?CO... ), het hangt er natuurlijk ook vanaf naar welke regio in Sri Lanka je reist.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 8:52:30

Beste Daisy,

vorig jaar deze tijd waren wij in Sri Lanka. Rondreis van 17 dagen en het was één van onze mooiste reizen tot nu toe. Prachtige natuur, ontzettend vriendelijke inwoners, goedkoop,... Bepaalde delen van de kuststreek zijn inderdaad verwoest door de tsunami maar de bevolking bouwt alles terug op zoals voordien.
Als je meer info wenst dan mail je me maar eens: doloresdelforge@hotmail.com
Wij gaan naar Thailand voor 3 weken op huwelijksreis en dat valt ook enorm goed mee qua prijs.
Maak je maar geen zorgen, je zal een fantastische vakantie hebben.

Groeten
Dolores
04/05/07



Els
26-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 9:43:34

Hey Daisy,

Wij zijn eind 2003 naar Sri Lanka geweest (dus wel voor de tsunami). Wij hadden gewoon ons vliegtuigticket gekocht en hebben ginderachter alles geregeld (dus wel niet de sjieke hotels, maar in guesthouses).
Wij waren er wildenthousiast van. Ik vind dat Sri Lanka heel veel te bieden heeft.
- Noorden: oude koningssteden
- Midden: Engelse gedeelte
- Zuiden: mooie stranden
Maw prachtige cultuur, natuur en stranden op één land. Afwisseling gegarandeerd.

Wij zijn ook vertrokken in woelige periode, maar niets van gemerkt. Vermijd enkel het "hoge noorden" (Tamiltijgers zorgen daar wel eens voor onrust...). Maar dat weten ze bij de reisbureau's ook wel.

Heek veel plezier en je zal zeker niet teleurgesteld zijn.

Els
26/05/2007




daisy
18-8-2007
 Meld misbruik20-2-2007 19:12:20

hé, bedankt voor de reacties.
zie het terug al wat meer zitten.
we reizen met connections en zitten in een nieuw hotel! 6 dagen rondreis en 5 dagen strand.
in neem aan dat connections wel weet wat ze doen?
bedankt voor de vele reacties! heb er wat aan! ga toch even het reisadvies eens lezen en Dolores en ELs, van harte bedankt voor jullie reactie!!
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums