Terug naar overzicht
Mijn moeder heeft haar kleed gehaald bij Maxim's, mijn schoonmoeder bij boetiek Maya in Hemiksem. Maar ze hebben allebei inderdaad ongeveer 1000 euro betaald voor hun kleding (linea raffaelli voor mijn mama, oni-onik voor mijn schoonmoeder). Ik denk dat je best eens de gewone boetieks in Antwerpen centrum afloopt voor iets dat ook mooi is maar goedkoper. Je hebt daar toch ook een aantal mooie boetieks.groetjes,Wendy5.5.07
Hey,Ga eens langs bij Mooi in Mechelen. Zij heeft mooie kleding en op maat gemaakt. Mijn mama laat daar haar outfit maken en dat was net geen € 300. Is ook feestkleding maar ze kan het erna nog steeds aandoen naar een feest.http://www.mooimechelen.be Groetjes,
Ga eens kijken bij JPC in antwerpen (Jan Van Rijswijcklaan) zeer mooie collectie, origineel en vriendelijk. Hoewel de eigenares soms opdringerig is, heeft ze een zeer goed oog!Klaartje
We zijn dit weekend bij Cermo geweest voor mijn mama. Daar hebben ze een ruime keuze aan suitekledij. Groetjes,Véro16/6/2007
ik vind het inderdaad ook bij de haren getrokken hoeveel zo'n kleding allemaal kost.Wij hebben onze suite gezegd dat ze niet in t lang moeten komen en gerust iets mogen aandoen dat nadien nog goed draagbaar is. De mannen zullen wel allemaal in kostuum komen en de vrouwen ook in nette kleding.Het is allemaal al duur genoeg vind ik.Wij hebben al wat rond geneusd en ik denk dat je in de boetieks overel inderdaad ook mooie en betaalbaardere kleding kan vinden.groetjesBieke180507
Hallo,Ik ben in september getrouwd en ik en mijn mama vonden het ook te zot om bijna 1000 euro aan haar outfit uit te geven. Mijn mama heeft haar chique en betaalbare kledij gevonden in een boetiekje in Wijnegem Shopping Center. als ik me niet vergis noemde die boetiek "Un jour ailleurs". Had in ieder geval een Franse naam. Ik geloof dat zij voor haar hele outfit maar 250 euro betaald heeft. Zo zie je maar, je hoeft helemaal geen dure kledij van bekende ontwerpers te dragen om er mooi en feestelijk voor te komen.Heidi09-09-06
Bij Jagré (Quellinstraat en Carnotstraat in Anwerpen) kun je cocktail- en suitekledij vinden. En ik vond (zelfs de bruidsjurken) aan heel schappelijke prijzen.Service is ook heel erg in orde.Ik wou een trouwkleed dat ik niet enkel één keer zou kunnen aandoen. Het is een bustier met rok geworden in een heel speciale kleur voor nog geen 500€, wrs met retouches iets over de 500.Veel succes.