TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
|
19-2-2007 12:48:07
Hey Lien,
Eerst en vooral: don't worry be happy; ten tweede welkom op dit forum :-)
Ik zal eens nadenken over een zaal in Kortrijk, maar kan ook niet direct iets verzinnen.
Moeders zijn er enkel om zich te moeien :-) maar ge moet u daar niet van aantrekken. Belangrijkste is af en toe diep inademen en terugdenken waarom je ook alweer trouwt (want geloof mij, de stress zal der zijn tot en met den dag van het feest zelf, er loopt altijd wel vanalles mis in de voorbereidingen)
Vele groetjes
Wendy (ge weet wel é :-))
|
|
Lieve
1-9-2006
|
19-2-2007 13:01:21
Hey meisje,
laat je niet doen hoor! Dit is een moment om te genieten, niet om helemaal zot te worden.
Inderdaad, sommige moeders weten het altijd beter en ook al hebben ze het waarschijnlijk goed met je voor, ze zeggen niet altijd wat je wil horen... Laat het maar gewoon over je heen gaan, adem eens diep in en maak er het beste van.
Dikke knuffel en veel succes in je zoektocht naar de ideale feestzaal.
Lieve
|
|
Véronique
16-6-2007
|
19-2-2007 13:04:40
Hi Lien,
Met een zaal in de buurt van Kortrijk kan ik je spijtiggenoeg niet helpen. Ik ben helemaal niet uit de regio.
Maar laat je niet op je kop zitten door je moeder é. Het organiseren van een huwelijk is al stresserend genoeg. En je mag er zeker van zijn dat je gaat stralen op je huwelijksdag, dus trek het je echt niet aan wat ze allemaal zegt (ze bedoeld het waarschijnlijk ook niet slecht, ze heeft waarschijnlijk ook wat stress).
Veel plezier vrijdag!!!
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Els
19-5-2007
|
19-2-2007 13:27:24
Hey Lien,
Met een zaal kan ik je jammer genoeg ook niet helpen want ben niet van die regio. Maar ik wou je toch even een hart onder de riem steken. Niet teveel aantrekken van wat andere mensen zeggen hoor! Ik heb ook zo'n moeder die me nogal eens onder de neus wrijft dat ik te dik ben. En nu ook een schoonmoeder die maar blijft zeggen dat ik toch zeker niet mag verdikken tegen de trouw. Probeer je er gewoon niets van aan te trekken! Als je jezelf goed in je vel voelt en je ventje is daar ook content mee, dan is dat het belangrijkste! Nog veel success en doe gewoon eens iets anders/leuks zodat je er even niet aan moet denken.
Groetjes, Els 19/05/07
|
|
lien
23-2-2007
|
19-2-2007 13:47:12
Dank je wel al iedereen voor de reacties. Wat mij gewoon raakt ook is t feit da kik helemaal niet te dik ben,hoewel ik da vind, maar ik zit goe qua gewicht dus ja. t Werkt gewoon allemaal een beetje op mijn gemoedstoestand en t feit dat ik nie zo veel zelfvertrouwen heb, doet mij al sneller twijfelen he.
Ja wendy, ik weet wel;) Als ge es zou willen rondvragen, t zou heel tof zijn!
|
|
Marisa
7-7-2007
|
19-2-2007 15:26:06
een zaal in de omgeving van Kortrijk heb ik al gehoord van Marquette in Marke, maar ik denk dat dat wel een duur prijskaartje heeft en heb er zelf geen ervaring mee. Je hebt ook nog het kasteel "blauwhuis" geloof ik dat het is in Izegem, in Roeselare heb je nog Ter Eeste. In omgeving Brugge heb je ook nog een paar feestzalen, ik weet niet of je dit te ver vindt of niet?
|
|
lien
23-2-2007
|
19-2-2007 15:57:42
Ja, tegen Brugge is al te ver he, ik denk dat Roeselare en Izegem echt wel t maximum zijn qua afstand. Die zalen: Ter Eeste en Blauwhuis, kan je daar je eigen traiteur meenemen? Of ben je verplicht de traiteur van de zaal te nemen? Dat is het geval bij Ter Eeste dacht ik, maar nu ben ik niet zeker. De Marquette in Marke is inderdaad ongelooflijk duur!
|
|
FILIP
|
19-2-2007 16:44:15
Beste lien als videograaf te kortrijk ken ik wel wat zalen
oesterput, ter biest, klokhof, zalen maalstede,t'gravenhof vijverhof, laurlierblad , zalen rodenbach je kan me bereiken filip.degezelle@pandora.be
|
|
valerie
|
19-2-2007 19:40:55
Een vriendin van mij geeft volgende maand haar feest in zaal 'Valentino' in Izegem. Ikzelf ken die zaal echter niet dus kan ook niets meer daarover vertellen.
Groetjes, Valérie
|
|
valerie
|
19-2-2007 19:45:54
Heb net eens gezocht op het net en blijkbaar is er een keuken aanwezig en een tuin. (dus hoogstwaarschijnlijk ook vrij van traiteur). Ben ook nog vergeten te zeggen dat we ook al eens naar Salons Gistelhove te Izegem geweest zijn. Klein tuintje, wel tamelijk groot binnen.
Groetjes, Valérie
|
|
margo
16-6-2007
|
20-2-2007 15:11:49
Hallo Lien
Wij trouwen deze zomer in Open Huis in Staden. Er is ook een Open huis In Houthulst. Heel mooie zaal, vrij van traiteur, met mega tuinen er rond. 750 euro site: www.openhuis.be . Overnachtingsmogelijkheid: 25 euro pp. Veel succes ermee en don't worry: mothers will be mothers. De mijne is al gewaarschuwd: geen commentaar op onze mooie dag.
margo
|
|
Patricia
17-2-2007
|
20-2-2007 19:52:42
Over de zaal kan ik niet veel zeggen. Wel over het feit dat ze zeggen dat je te dik bent. Ik ben zelf zwaarlijvig en heb ook weight watchers gevolgd. Ik had daarna maat 46. En stralen doe je toch die dag. (ben zaterdag gehuwd) Een hoepelrok laat je trouwens niet dikker lijken. Trek het je niet aan die dag. Geniet er van.
|
|
Karen
|
20-2-2007 22:19:04
Misschien is de volgende zaal iets voor jullie.
Ferme De Wulf - www.fermedewulf.be - gelegen in Dottignies (niet ver van kortrijk dus) - denk dat de prijs meevalt
succes
|
|
lien
23-2-2007
|
21-2-2007 9:12:41
Patricia, proficiat met je huwelijk!! Ik hoop dat het een fantastische en onvergetelijke dag geworden is?! Ik heb net een complimentje gekregen van de kuisvrouw, die dacht dat ik vermagerd was:d Als dat niet fijn is:d
Karen, Ferme De Wulf interesseerde mij ook enorm, maar blijkbaar denken er veel mensen zo over, en zitten ze al volgeboekt voor alle zaterdagen tot in oktober!! Ze zijn zelfs al bezig met boekingen voor 2008!
t Blijft angstvallig verderzoeken!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|