Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

19-2-2007 12:32:59
Hallo,

wij trouwen op 21 juli 2007 en ik vroeg mij af wanneer het beste moment is om de uitnodigingen te laten drukken? Heeft er trouwens iemand ervaring met drukkerij piccobello in Izegem?

kristl
21-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 252

H
7-7-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:43:00

hallo

ik trouw in juli, maar maak wel de kaarten zelf. wij versturen de uitnodigingen eind maart, zodat er nog voldoende tijd is voor de mensen om te antwoorden. misschien moet je eens vragen aan de drukkerij hoelang het duurt om de kaarten te drukken (hangt ook af van hoeveel je er wilt) en wanneer het voor hen druk is (en je dus langer moet wachten). het hangt ook af van hoelang op voorhand je die kaarten wilt hebben.

groetjes
Helene
07-07-'07

Els
19-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:30:24

Hallo Kristl,

Voorzover ik weet raden ze overal aan om de uitnodigingen zes tot acht weken voor het huwelijk te versturen. Voor het drukwerk moet je dan even vragen aan de drukker hoe lang die nodig heeft.

Groetjes, Els
19/05/07

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik19-2-2007 15:17:14

Hey,

Wij gaan ook onze uitnodigingen zo'n 2 maanden vooraf opsturen, zodat we zeker op tijd antwoord krijgen.

Jessika
27/07/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 16:41:29

Hi Kristl,

Onze drukker heeft gezegd dat je in principe 6 weken op voorhand de uitnodigingen moet sturen. Voor uitnodigingen in naar het buitenland of in de zomermaanden 8 weken.
Hij heeft ons aangeraden het niet langer op voorhand te versturen omdat de mensen het dan kunnen vergeten.

We hebben de datum voor de welke de mensen moeten antwoorden wel 1 weekje vroeger dan in principe standaard wordt gedaan, dan hebben we nog altijd 1 week extra speling om de mensen op te bellen, want ik vrees dat er altijd mensen zijn die te laat antwoorden.

Groetjes,
Véro

Christel
28-7-2010
 Meld misbruik19-2-2007 16:54:02

Hallo Kristl,

Je moet weten dat je de uitnodigingen 6 weken op voorhand aan de genodigden moet geven. Ik zou dus zeker 10 weken voor jullie huwelijksdatum naar de drukker gaan. Bovendien moet je erop letten dat je zeker niemand vergeet, want anders kan je nog eens instelkosten betalen voor de 2-de keer!
Alleszins veel succes en geniet van jouw mooiste dag!!

Veroniek

Meld misbruik20-2-2007 9:31:53

Hoi Kristl

Wij trouwen 20 juli en onze drukker moet onze kaart ten laatste op 1 mei hebben (maken het ontwerp zelf) zodat we kunnen uitdelen vanaf 25 mei (8 weken op voorhand).

Ik zou wel liever hebben dat ik eind april, begin mei de kaarten heb zodat ik al wat vroeger kan beginnen...

Ik moet nu nog juist een mooie foto van ons hebben (moet dit nog laten maken & weet nog niet wat en hoe...) en vanaf dit in orde is, is onze kaart in orde en ga ik ermee naar de drukker (in Bissegem). Hoe rapper je ze hebt natuurlijk hoe rapper je kan beginnen uitdelen.

Wij gaan de meeste zelf uitdelen, dus daar zit je een tijdje aan bezig... Als je de meeste opstuurt met de post heb je er zelf minder werk mee...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...