Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankje - Foto

18-2-2007 20:32:33
Hallo,
Ik twijfel nog steeds tussen een doosje snoepjes met onze naam erop en een foto om te geven als bedanking. Of beide? Geven jullie dit de avond zelf of nadien? Of snoepjes de avond zelf en foto opsturen nadien?
Wat zouden jullie doen?
Groetjes,
Mieke
15 juni 2007

Mieke
15-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 263

davida
8-9-2006
 Meld misbruik18-2-2007 20:41:54

hey

wij hadden een foto als bedanking en hebben dat de avond zelf nog gegeven.

grtjs

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik18-2-2007 23:08:23

hey

als je creatief aangelegd bent (al is het maar een beetje) kan je gewoon de twee combineren en een doosje met snoepjes maken met een foto op het deksel ofzo?

groetjes
sas677

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:33:35

Wij sturen zeker een foto op achteraf, maar twijfelen eraan om de dag zelf ook nog iets klein te geven. Misschien nog doosje met suikerbonen of zo voor elk koppel, maar dat weten we nog niet.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Evi

Meld misbruik19-2-2007 13:37:09

Wij hebben een blikken doosje met hartvormige snoepjes gedaan. Wij gaven dit de avond zelf mee. achteraf hebben wij naar de dichte familie en beste vrienden nog een kaart gestuurd met daarop enkele foto's van de fotograaf. Wij hebben deze kaart helemaal zelf gemaakt en uitgeprint op fotopapier. Veel mensen gooien de fot anders toch weg of stoppen hem in de kast, ik persoonlijk ga ook geen foto op mijn kast zetten van verre familie of kennisen. Vond dit wel een goed alternatief en kreeg ook leuke reacties. Als je graag wat foto's ziet moet je maar een mailtje sturen evi@blowreactor.com
groetjes, www.kenny-evi.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...