Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes voor gasten

18-2-2007 18:34:58
Hoi allemaal, wie heeft er een id voor een bedankje voor onze gasten op het avondfeest? Ik wil toch graag iets geven, maar mijn vriend vind dit 'geldverspilling'. Wie heeft een 'goedkoop' id? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...

ann
24-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 270

Vicky
3-8-2007
 Meld misbruik18-2-2007 19:30:38

Op www.geluk.com vind je bedankjes in alle prijsklassen, wijzelf gaan voor de traditionele bruidsuikers.
groetjes

03/08/2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-2-2007 8:23:38

Hey,

echt goedkoop is het niet, maar wij hebben aan elk koppel een Win for Life gegeven met op de achterkant onze foto en een tekstje: "Wij hebben vandaag al gewonnen, nu jullie nog!".

Groetjes,
Lieve

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik19-2-2007 8:54:30

Hallo, wij gaan de bedankjes ook geven op de avond zelf (dan moeten we er nadien niet meer aan denken)... in de AVA vind je goedkope tarieven (wij willen ook niet iets heel duurs geven). Waarschijnlijk gaan wij een zakje snoep geven en een kaartje met onze foto erop (en er dan nog iets bijgeschreven). We gaan dit zelf maken, dus duur wordt het niet.

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 9:09:36

wij geven aan elk koppel een kaars. Die kosten 1, 29 euro.
dus dat valt nog mee. wij willen ook wel iets geven, maar vinden het ook al snel te duur worden.

groetjes
Bieke
180507

ann
24-3-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:23:21

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik had nog een bijkomend vraagje aan caroline; Hoe maak je dit zakje/doosje dan? En welke snoepjes kan je zoals geven?

Groetjes Ann

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:31:36

hoi Ann,

Bij Ava hebben ze een groot assortiment van doosjes en zakjes voor suikerbonen, maar je stopt er natuurlijk in wat je zelf wil. De doosjes moet je gewoon nog zelf in mekaar vouwen. Ze verkopen er ook suikerbonen en smarties, maar je kan ook gewoon in een andere winkel andere snoepjes kopen (rode hartjes of zo)

groetjes,

Wendy
5.5.07

Evi

Meld misbruik19-2-2007 13:46:45

Wij hebben onze bedankjes ook zelf gemaakt; blikken doosje met witte en rode hartvormige snoepjes, rond het doosje een wit lint in organza en op het doosje een soort postzegel met onze namen en datum. Ik had voor aan het gemeentehuis ook nog andere doosjes voor de kindjes.Het was een werkje van lange duur maar ik heb dit gezellig samen met mijn beste vriendin gedaan. Ik had 100 blikken doosjes en een 20-tal voor aan het gemeentehuis. Totaal voor bedankjes :268 euro.
Naar de dichte familie en vrienden hebben we achteraf een zelfgemaakte kaart met foto's gestuurd. Als je enkele foto's wil zien mag je me mailen evi@blowreactor.com groetjes www.kenny-evi.com

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik19-2-2007 18:21:52

wat vinden jullie van een klein flesje wijn als bedankje? we zouden het dan per koppel op de tafel zetten, met hun naam eraan hangen en als etiket een bedankversje?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...