Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond? door wie?

18-2-2007 15:49:04
ik had een vraagje? wie organiseert eigelijk een vrijgezellenfeestje?
mag ik dit zelf doen? want mijn vriendenkring is nogal uitgebreid en ik weet niet goed of er mensen zouden zijn die dat organiseren bij mij?! wel al veel mensen naar gevraagd of ik er ook een ga hebben? hoe was dat bij jullie?

daisy
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 245

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik18-2-2007 16:10:59

Hallo Daisy

mijn vrijgezelle wordt georganiseerd dr mijn getuige (en beste vriendin) Ik mag tips geven en de genodigden die ik erbij wil. Wat er dus mij te wachten staat is een verrassing. Ik heb enkel duidelijk gezegd dat ik me wel wil verkleden maar niet overdreven belachelijk (luiers enzo) dus zullen ze me wel verrassen ...

Groetjes en nog veel planplezier

Elke
07/07/07

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik18-2-2007 16:31:49

Bij mij zijn het ook mijn getuigen (zus en beste vriendin) die dit gaan organiseren. Ik moet gewoon zeggen wie ik er allemaal bij wil, verder mag ik niks weten :-)

Groetjes,

Wendy
5.5.07

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik18-2-2007 18:33:41

hey,

Aangezien ik een mannelijke getuige heb, zal hij mijn vrijgezellendag niet organiseren, omdat een vrijgezellenfeest voor de bruid onder meisjes is, hé! Ik heb dus aan twee van mijn vriendinnen gevraagd om de organisatie te doen en zij zagen dat volledig zitten. Zij hebben mij gevraagd een lijstje door te geven met de meisjes die ik er graag bij zou hebben. En voor de rest is het nu afwachten,... ik ben nieuwsgierig wat het gaat worden...

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Katleen
10-8-2007
 Meld misbruik18-2-2007 21:30:14

hey,

ik regel men feestje zelf en zowel vrouwen als mannen zijn welkom, geef gewoon een fuif.
je doet gewoon je eigen zin.

groetjes, katleen
10/08/07

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik18-2-2007 23:14:12

hey
bij mij gaat het zoals bij elke. ik geef ook aan mijn beste vrindin/getuige door wie ik er bij wil en wat ik zeker niet wil doen en zij regelt alles. heb dit ook zo voor haar gedaan toen zij trouwde. geef gewoon lijstje aan je beste vriendin(nen) van wie je er bij wil ofzo...

sas677

Els
19-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 9:20:56

Hoi Daisy,

Ook bij mij organiseert mijn getuige (zus) het vrijgezellenfeest. Ik heb wel een lijstje van vriendinnen doorgegeven en gezegd wat ik echt liever niet wil doen.

Groetjes, Els
19/05/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 9:33:42

Hi Daisy,

Bij mij organiseert mijn getuige (beste vriendin) alles.
Ik heb haar gewoon een lijstje doorgegeven met de mensen die ik er graag bij wil hebben.
Ik kijk er echt al naar uit want het gaat leuk worden, dat weet ik 100% zeker.

Groetjes,
Véro

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:25:04

bij mij ook van t zelfde
ik heb een lijstje doorgegeven met de mensen die ik er graag bij wil hebben.
Wij hebben ook samen met onze getuigen en goede vrienden een datum geprikt wanneer het zal doorgaan omdat we dat wel op dezelde avond wouden doen (maar niet samen hè ;-))
Mijn zussen (getuigen) steken alles ineen. Zij zijn wel met iedereen samengekomen om ideetjes uit te wisselen, maar de uiteindelijke regeling doen zij denk ik toch.
T moet allemaal een verrassing blijven hè (allé dat vind ik toch)!
Als je niet zeker bent of er iemand dat gaat regelen, kan je t ook gewoon eens vragen aan een goede vriendin zoals sommigen zeggen.

groetjes
Bieke
180507

lien
23-2-2007
 Meld misbruik19-2-2007 12:57:26

Ik trouw vrijdag, en ik heb helemaal zelfs geen vrijgezellenfeestje gehad! Niemand voorgesteld, niemand naar gevraagd, nikske.Zielig niet?

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik19-2-2007 17:56:51

bedankt voor de reacties..
ik weet niet goed wat er uit de bus gaat komen. Ik zou het eventueel zelf willen organiseren omwille van mijn uiteenlopende vriendengroep maar ben bang dat ik dan op tenen ga trappen. Mijn getuige is mijn zus en die zie ik dat nu niet bepaald organiseren. Beste vrienden wel, maar ik weet het niet zo goed!!
ik weet wel dat ze voor mijn vriend iets gaan organiseren! daar heb ik al genoeg van gehoord!!
ik zal maar even afwachten zeker?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...