Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opstellen draaiboek?

18-2-2007 13:40:38
Hoi mede-bruidjes in spé,

Ik trouw over welgeteld 34 dagen en ik wou toch graag eens een draaiboek opstellen voor onze dag. Maar ik vind dit erg moeilijken heb schrik dat ik dingen vergeet (we hebben nl. geen ceremoniemeester). Wie kan mij helpen of wil eventueel haar draaiboek doormailen? anncreemers@yahoo.com
Alvast bedankt!

Ann

ann
24-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 270

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik18-2-2007 15:07:18

Hallo!

ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n draaiboek! Als je wil mag je het mij ook doormailen!

Dankjewel!
Lies
2 en 30 juni 2007

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik18-2-2007 16:07:13

heleba

Ik heb ook nog geen draaiboek, en zou dit ook graag willen. Dus ben ik ook kandidaat o eentje te ontvangen.

Alvast bedankt

elke

Veerle

Meld misbruik18-2-2007 19:35:36

Dag Ann,

je moet eens kijken op dit forum, er was enige weken terug ook al zo'n vraag. Ik heb het even nagekeken:
op 22/01/07 heeft Natacha onder het topic "Ceremonie" ook zo'n vraag gesteld, met als onderwerp "draaiboek gezocht". Daar hebben een paar mensen een link opgezet, waar je een kijkje kan op nemen...
Hopelijk helpt dat... (wij trouwen pas 08/07 en hebben nog geen draaiboek ;-) ).

groetjes,

Veerle
25.08.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...