Terug naar overzicht
Is dat het fort waar die vijver aan ligt aan dat terras?Wij zijn er eens geweest naar een trouwfuif inderdaad.Vond dat wel een héél mooi kader hoor.Was van een collega van mijn vriend. De ontvangstreceptie was buiten op dat terras en dat vond ik prachtig gelegen. Het feest zelf was ook heel leuk. Het enige minpuntje is misschien dat de zaal telkens zijgangen heeft, waar het volk zich ook opstelt en dat geeft natuurlijk een iets minder gevuld gevoel.Maar ik vond dat echt een heel mooie locatie!doen zou ik zeggen! als we t tenminste over t zelfde hebben.groetjesBieke180507
Hallo,Wij zijn getrouwd in het outfort op 13/11/2005 en alles was daar dik in orde ! Wij hebben een dansfeest met kaasbuffet gegeven.De zaal is echt sfeervol en het is een uniek kader.De aparte zijgangen zijn zowel een min- als een pluspunt en hierop hebben we dan ook verdeelde reacties ontvangen : sommigen vonden het spijtig dat de gasten werden opgedeeld in "hokjes" en ze dus geen zicht hadden over de gehele zaal, anderen vonden het dan weer super dat de dansvloer was georganiseerd in zulke nis zodat ze niet door iedereen werden bekeken bij het dansen.Wij waren in elk geval tevreden over onze keuze en zouden er zo opnieuw voor kiezen !Groetjes,Gert