Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  18-2-2007 10:35:27
Hoi medebruidjes

Hebben jullie een idee of er nog steeds fameuze kortingen zijn (speciale voorwaarden) voor huwelijksreizen? Hebben namelijk maar een beperkt budget en zouden graag naar de Dominicaanse gaan. Misschien enige suggesties?

Dank je wel! nog veel succes
Groetjes
Kelly
25/08/07

ellen
25-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1158


ellen
25-8-2007
 Meld misbruik18-2-2007 10:36:17

oei, zat nog ingelogd onder mijn vriendin! :-)! trouwt ook... supertof samen voorbereidingen maken



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik18-2-2007 11:52:45

Hoi!

ik denk dat die acties altijd gelden voor een huwelijksreis, maar enkel voor standaard reizen en -hotels. Mauritius is bijvoorbeeld een heel bekende huwelijksreisbestemming, als je daar naartoe gaat, krijg je als bruid vaak 50 tot soms zelfs 100% korting op je verblijf, gecombineerd met nog eens een fikse korting op je ticket. Klinkt allemaal heel leuk, al komt het uiteindelijk dan nog neer op 2000 tot 3000€, gewoon omdat het een redelijk commerciële en bekende bestemming is. Ik denk dat je op de Dominicaanse ook zeker nog van die kortingen kan krijgen, maar weet wel dat dat alleen maar geld voor de grote ketens en hotels, meestal wel luxe en heel knap, maar je moet er voor zijn natuurlijk om met 300 andere gasten in een hotel te zitten....

(Je leest waarschijnlijk al wel tussen de regels door dat dit niet zo mijn ding is ;-)

Wij gaan bijvoorbeeld naar La Gomera, het op een na kleinste eilandje van de canarische eilanden. We hebben tickets geboekt bij jetair (700€ voor 2 pers) en hebben de suite met balkon geboekt in hotel anaterve (www.anaterve.com ) van 3 tot 14 juli. (ongeveer 500€ met ontbijt) Wij zitten dus ongeveer aan 1200€ voor de reis. (eten ginder moet er nog bij natuurlijk en wat extraatjes)
Maar dat vind ik heel schappelijk, en het is helemaal niet zo toeristisch, wel romantisch en tropisch, en wij wandelen en trekken heel graag, dus daar zitten we wel goed!

Hopelijk ben je hier iets mee!

Lies
30-06-07



inge
2-6-2007
 Meld misbruik18-2-2007 13:12:09

Hallo Kelly

Wij gaan naar de Dominicaanse, 2 weken naar Punta Cana ,en wij hebben toch een flinke korting gekregen hoor. Ons budget ligt nu ook wel niet zo laag, maar je kan best eens gaan informeren bij een reisagent, zei kunnen je de beste informatie geven.
In elk geval goeie keuze van bestemming gemaakt :-)

Groetjes
Inge
02/06/2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 9:43:48

Hi Kelly,

Wij gaan naar Thailand en krijgen niet echt een korting. Het hotel waar we zitten voor onze strandvakantie heeft wel een speciale aktie voor de huwelijksreis. We krijgen een upgrade van kamer, dus een villatje ipv een gewone hotelkamer en dan ook nog schuimwijn, fruit en gebakjes op de kamer.

Ik zou gewoon eens gaan informeren bij het reisbureau, zij kennen de beste akties wel veronderstel ik.

Groetjes,
Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums