Terug naar overzicht
Hey,Je kan die er gewoon uitnemen hoor. Qua kapsel moet je wel zien dat het kapsel te combineren valt met een sluier maar wat dat betreft heb je veel mogelijkheden.Je kan je sluier bovenaan of onderaan steken.Gewoon aan je kapper zeggen waar je hem wil en dan weet die daar wel raad mee. Je hoeft zeker niet opnieuw naar de kapper te gaan.Je kan de sluier in houden tot na de fotoshoot (tot vlak voor de receptie) ofwel doe je hem uit vlak na de receptie (zo zien de mensen die niet naar de mis kwamen hem ook).Ofwel kan je hem tijdens de fotoshoot voor een deel in houden en een ander deel zonder (zo heb je fto's met beide).Een meter langer dan uw sleep vind ik persoonlijk wel veel. Ik vind het mooier als hij zo 10 à 15 cm langer is dan de sleep.Groetjes, Sissi
Hey, Ik weet niet hoe de achterkant van je kleed eruit ziet, maar soms steek je net de mooie vormen en details weg door er een sluier in te dragen.Persoonlijk zou ik hem de hele dag dragen ofwel niet dragen.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Hoi EliseOok ik ga een sluier dragen.Ik ben van plan zoals Sissi zei hem dragen tot de fotoshoot en hem tijdens de fotoshoot uitdoen. Dan heb ik foto's van beide.Je kan dit zeggen tegen de kapper dat je je sluier zal uitdoen of de hele tijd aan zal hebben. Hij past het kapsel daar naar aan. Je kan idd hem bovenaan of onderaan je hoofd laten bevestigen.Mijn sluier is wel maar halverwege mijn rug. Zo'n lange sleep was niet mooi bij mij en mijn kleed...Veel succes!Veroniek20 07 2007