Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sluier na de mis

17-2-2007 22:27:25
Hallo!
ik zou heel graag een sluier dragen om mijn dag. In de winkel zeiden ze me dat die 1 meter langer is dan de sleep. Maar nu vraag ik me af wat ik dan moet doen na de mis? Sluier afdoen, maar dan moet ik terug naar de kapper. Of een stuk afknippen? Of kan je die zomaar uit je haar halen?
Bedankt voor alle tips, Elise.

Elise
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 274

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-2-2007 12:27:20

Hey,

Je kan die er gewoon uitnemen hoor.
Qua kapsel moet je wel zien dat het kapsel te combineren valt met een sluier maar wat dat betreft heb je veel mogelijkheden.
Je kan je sluier bovenaan of onderaan steken.
Gewoon aan je kapper zeggen waar je hem wil en dan weet die daar wel raad mee. Je hoeft zeker niet opnieuw naar de kapper te gaan.

Je kan de sluier in houden tot na de fotoshoot (tot vlak voor de receptie) ofwel doe je hem uit vlak na de receptie (zo zien de mensen die niet naar de mis kwamen hem ook).
Ofwel kan je hem tijdens de fotoshoot voor een deel in houden en een ander deel zonder (zo heb je fto's met beide).

Een meter langer dan uw sleep vind ik persoonlijk wel veel. Ik vind het mooier als hij zo 10 à 15 cm langer is dan de sleep.

Groetjes, Sissi

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik18-2-2007 23:13:06

Hey, Ik weet niet hoe de achterkant van je kleed eruit ziet, maar soms steek je net de mooie vormen en details weg door er een sluier in te dragen.
Persoonlijk zou ik hem de hele dag dragen ofwel niet dragen.

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Veroniek

Meld misbruik20-2-2007 10:30:18

Hoi Elise

Ook ik ga een sluier dragen.

Ik ben van plan zoals Sissi zei hem dragen tot de fotoshoot en hem tijdens de fotoshoot uitdoen. Dan heb ik foto's van beide.

Je kan dit zeggen tegen de kapper dat je je sluier zal uitdoen of de hele tijd aan zal hebben. Hij past het kapsel daar naar aan. Je kan idd hem bovenaan of onderaan je hoofd laten bevestigen.

Mijn sluier is wel maar halverwege mijn rug. Zo'n lange sleep was niet mooi bij mij en mijn kleed...

Veel succes!
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...