Terug naar overzicht
Heykes,Mijn vriend en onze beide vaders hebben allemaal hun kostuum gekocht bij Vossen mannenmode. Wij zijn in Balen geweest, maar ze hebben ook winkels in Hasselt,Tongeren en Lanaken.Zij hebben daar ook een fikse korting gekregen omdat ze met 3 hun kostuum daar gekocht hebben.De prijzen lagen daar rond de 400-600 euro, maar je hebt er natuurlijk altijd duurdere tussen. Das en hemd hebben ze wel ergens anders gekocht, dat kun je overal vinden en in die winkel kost een das makkelijk 50 euro, dat vonden we wat overdreven.groetjes,Wendy
Hey Wendy,Mijn vriend heeft zijn kostuum ook Vossen in Tongeren gehaald. Qua prijs viel dat goed mee.Groetjes
Het kleske in Veerle Laakdal: mooie winkel en nog korting van 25€ per schijf van 250€ tot 15 maart.Wij zijn er gisteren geweest: echt de moeite om eens te gaan kijken: ceremonie, gewone costuums, nette herenkleding.Groetjes, Tina
Dag Wendy,Mijn vriend koopt zijn kostuum bij Van Peer in Poederlee.Groetjes, Els19/05/07
Wij zijn bij E&R geweest. Kostuum kostte +/- € 450 . Alles samen een dikke € 600. De meeste kostuums waren daar wel een stuk duurder. Er waren er vb ook voor € 1500. Je kan ook in winkels bij Esprit en Mex terecht. Daar heb je alles voor zo'n € 250. Bepaal eerst hoeveel je er aan wil uitgeven en laat je vervolgens niks aansmeren!!