Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankdoosje huwelijk: 88 stuks voor maar 8 euro!

  6-11-2018 19:56:38
Hallo aanstaande bruidjes en bruidegommen,
Ik ben ondertussen 4 jaar getrouwd met mijn man. Bij de voorbereidingen van onze trouw zocht ik enorm veel inspiratie op dit forum. Nu, enkele jaren later heb ik hier en daar wat huwelijksdecoratie of spullen over. Eerst wou ik dit nog even sparen om terug te denken aan onze dag. Maar je kan niet eeuwig blijven verzamelen hé. Eenmaal kindjes kan ik wat extra ruimte goed gebruiken.
Ik verkoop hierbij onze bedankdoosjes van ons huwelijk.
Wij deden het zo:
De mensen die gevraagd waren voor onze eerste receptie kregen bij het weggaan een bedankdoosje waarop onze namen en huwelijksdatum stonden. Dit was gevuld met rode hartjes (soort suikerboontjes). Ik heb nu nog 88 stuks over. Gemakkelijk te plooien, er zit een wit lintje bij en je kunt er met een gewoon stiftje op schrijven. Ons voorbeeldje kun je zien via deze link.
https://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestart...

Ook als je interesse hebt om het te kopen kan dat via diezelfde link. Hopelijk kan ik jullie wat inspireren met deze tip. Véél succes met de voorbereidingen!
Groetjes, Elien.

elien

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 870

Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...