Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verkoop decoratie

  21-6-2018 11:37:04
Hallo iedereen,
onze mooie dag zit er helaas al op, vandaar dat ik wat van mijn trouwdecoratie wil verkopen:
- bokalen gespoten in verschillende kleuren (goud, wit, roze, muntgroen, babyblauw) om bloemetjes of kaarsjes in te steken
- ronde houten schijven
- 2 houten letterbox
- niet gebruikt: lampionnenslinger (17meter) voor binnen en buiten
- niet gebruikt: lichtjes (kerstlichtjes) slinger voor binnen en buiten van 30 meter (3stuks hiervan)
- houten decoratie hart in muntgroen en roze met tekst (live laugh love), wit decoratie houten hart om iets op te plaatsen (vb. fotokaders)
- grote letter &
- kartonnen letters (letter &, love,...) geverfd in roze, muntgroen,...
- organza/tule in beige/goudachtig om strikken mee te maken aan vb stoelpoten of rond houten tonnen, ...
- zwarte houten pijl "wedding"
- houten letters love (in wit, muntgroen (makkelijk te verven))
- wasknijpers met roze bloemetjes
- kussentje ringen
- pompons (wit, roze, ...) ongebruikt
- honinggraten ongebruikt
Indien je dit wenst kan ik je gerust wat foto's op sturen van deze decoratie.
Prijs overeen te komen ;-)
Veel succes met jullie voorbereidingen!

lies
12-5-2018
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1065


lies
12-5-2018
 Meld misbruik21-6-2018 11:49:07

Enkele foto's kan je hier terug vinden:


Voor meer info mag je mij gerust ook mailen: liesparrein@hotmail.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...