Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: Stellen met trouwplannen in de zomer van 2018!

  17-5-2018 14:40:28
Gezocht: Stellen met trouwplannen in de zomer van 2018!

Voor het nieuwe televisie programma 'Wie heeft het mooiste bruiloft’ zijn we op zoek naar stellen die in de zomer van 2018 gaan trouwen. Van een klein intiem huwelijk in de achtertuin van je ouders tot een groots sprookjes huwelijk in een kasteel. Wij zijn er graag bij!

Vier bruiloften per week worden beoordeeld door een jury op verschillende punten: van aanzoek tot ceremonie en alles wat daar bij komt kijken. Op de vijfde dag wordt het koppel bekend gemaakt met hoogst aantal punten en kan daarmee een mooi bedrag winnen.

Dus ga je binnenkort trouwen en zou je het leuk vinden om deze mooiste dag van je leven vast te laten leggen voor een tv programma… geef je dan op via bruiloft@masmedia.tv, met een foto, de trouwdatum en een kort verhaal achter jullie relatie en trouwplannen. Ook als jullie meer informatie over het programma willen kun je natuurlijk een mailtje sturen!

Marije

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1067

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...