Terug naar overzicht
hey Kelly,heb je al eens gekeken op de site van linea raffaelli? dat is www.linearaffaeli.com , daar staat bijna alles op, misschien vindt je het daar.ikzelf heb gewoon foto's genomen wanneer ik ben gaan passen, dan kan ik altijd terug wegdromen...groetjes Katleen.10/08/07
Hey,Ik heb mijn kleren ook bij Linea besteld en ik heb een foto mogen nemen. Op die manier kan mijn kapster en de visagiste er op vooruit gaan.Ik zou gewoon vragen of je een foto mag komen nemen.Groetjes
Wel het probleem is dat ze het in de winkel ook niet in het ivoor hadden maar enkel in dat zalm kleurige , maar aangezien ivoor beter bij me stond en ik bij dit model echt een WOW gevoel had , wordt het dit model maar dan in ivoor .Vandaar dus dat ik ook geen foto kon nemen .Op de website heb ik ook al gekeken maar staat het er ook enkel in het zalm kleurige op groetjes Kelly29/09/07
kan je niet gewoon een staal krijgen van de stof?In de meeste winkels kan dat wel, maar ik weet niet bij Linea Rafaelli...dan heb je gewoon een stukje stof om je schoenen en make up te kiezenGroetjes, Tina
Hoi Tinaik heb wel een stukje stof gekregen maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als dat je volledig het kleed indie kleur ziet natuurlijk vandaar dat ik op zoek was naar een fotootjegroetjes kelly29/09/07