Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aperitief/ eten 's middags, 's avonds avondfeest

  10-2-2018 23:57:21
Hey,

Een vraagje. Wij trouwen deze zomer.
Nu gemeentelijke ceremonie is 11u, kerk 12u. Hierna zouden we eventueel met getuigen en onze vaders foto's willen laten maken.
Nu de vroegen ons af waar we in Genk hierna iets kunnen eten met hen aan een schappelijke prijs daar avondfeest met diner pas om 19u is.
Of is hier niet teveel tijd tussen om geen eten aan te bieden aan hen dan.

thx

Evi
25-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1225


Peter

 Meld misbruik11-2-2018 23:13:10

Tussen ontbijt en 19 uur (apero, dus eten om 21:30 uur eerste gang borden ingezet) ligt nu toch wel een groote tijdspanne...

Belegde broodjes-lunch? Anders iedereen voor een paar uurtjes terug naar huis of lunch in de buurt sturen op eigen kosten. Depends on who and how many.



Kyano

 Meld misbruik6-4-2018 21:37:28



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...