Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidsmeisje 10jr

  7-2-2018 11:23:13
Hallo,

Hebben jullie tips waar ik een bruidskleedje kan vinden voor mijn dochter v 10jr.?
Ik weet de communiecollecties maar we trouwen pas eind augustus en vind nu kopen net iets te vroeg omdat ze nog zoveel kunnen veranderen e.

Bedankt!

Sylvie
25-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1302


Marie
25-5-2018
 Meld misbruik8-2-2018 9:52:31

Wij wachten op de ceremoniecollectie van Buissonnière. Ik vind dat die heel goed meevalt van prijs (voor €30 heb je een kleedje) en goed zijn van kwaliteit. Dat merk organiseert ook een voorverkoop, enkel bedoeld voor trouwkoppels. Je moet u daarvoor inschrijven via de website, en eind februari krijg je dan een uitnodiging voor de voorverkoop. Je kunt op hun Facebookpagina al zien wat de collectie vorig jaar inhield (een paar foto's toch) en die vind ik al heel mooi. Maar sowieso ben ik wel fan van die kleren, ook van de gewone kleren.



Sylvia
1-6-2018
 Meld misbruik20-2-2018 21:55:29

In de C&A hebben ze altijd een mooie communiecollectie, misschien vind je daar je gading wel. Echt de moeite om eens te gaan kijken en aan kleine prijzen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...