Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

  24-1-2018 20:27:30
Hoi allemaal,
Onze trouw komt er deze zomer aan, dus zijn wij stilletjes aan op zoek naar onze trouwringen. Hebben jullie aanraders om langs te gaan, regio Antwerpen of Kempen? Wij hebben zelf diamantjes die we er waarschijnlijk in willen verwerken.

Dennis
19-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1295


Lien
22-9-2018
 Meld misbruik18-2-2018 15:49:06

Hey, wij hebben onze ringen besteld bij Juwelier Yannick in Kontich (Antwerpen) Super vriendelijke mensen, goede kwaliteit en je kan ook je ring volledig zelf laten maken naar eigen smaak. Zeker een aanrader!!



Stephanie

 Meld misbruik30-5-2018 14:17:31

HI Dennis,

Waarschijnlijk ben je al voorzien van ringen. maar wij waren erg te spreken over een kleine onderneming net buiten Amsterdam. detrouwringenconcurrent.nl. doet ook op lokatie afspreken.
De eigenaar heeft goed de tijd genomen om samen met ons tot een ontwerp te komen. Het is allemaal maatwerk en als je zelf iets wil toevoegen of eigen goud of diamanten in jou geval wilt gebruiken is dat allemaal geen probleem.

Wij vonden dat onze wensen centraal stonden en zijn zeer tevreden over het resultaat.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...