Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze huwelijksdag

  9-1-2018 15:00:33
Na een jaar en half plannen is onze dag voorbij.
Aan degene die nog moeten trouwen, geniet van elk moment, jaag je niet op in details, want het gaat allemaal heel snel voorbij. Hou het simpel zodat je niet zoekt raakt in al het geregel.

Wij hadden een klassiek winterhuwelijk rond de kerstdagen die zonder onze leveranciers niet hetzelfde was geweest. We hebben er volop van genoten.

Onze leveranciers in het kort:
- bruidskledij: Moderna Schepdaal. Kleinschaligere winkel met mensen die hun vak zeer goed kennen. Ik vond er direct wat ik wilde omdat de eigenares begreep waar ik naar op zoek was. Niets overhaast, alles mogen passen, en de jurk gaat op het laatste pas mee naar huis als echt alles perfect is. Verschillende prijsklassen.
- kledij bruidegom; Charles Thyrwitt en Suitsupply
- bruidsjuwelen: drks Nederland. Heel mooie kwaliteit
- feestzaal: De Waerboom Groot-Bijgaarden. WAT een feest! het eten was overheerlijk, drank bij de vleet en super bediening. We hebben heel het feest door genoten en heel veel positieve reacties gehad. De verschillende keren dat we langs kwamen om de zalen te bekijken, menu te regelen etc telkens erg goed ontvangen geweest. Kamers boven de feestzaal zijn een groot pluspunt geweest voor ons.
- fotograaf: Kris Van Exel: na 1 week hadden wij onze foto's al! Topkerel, zeer aangenaam persoon. Loopt niet in de weg, maar is overal geweest en heeft geen enkel moment gemist. De foto's bekijken doet ons de hele dag opnieuw beleven. Perfect wat we wilden. Op en top professioneel
- Make-up: Peggy Timmermans. Zonder meer een topmadam die haar vak kent. Mijn make up bleef de hele dag mooi zitten en ze weet perfect wat je wil en wat bij je past. Zeer tevreden over!
- ceremoniemeester: Valère Peeters. Heeft onze dag in goede banen geleid, maar was ook voordien een grote hulp bij het invullen van de dag en het opmaken van een draaiboek. Professioneel
- Muziek tijdens de kerkdienst en het diner: The Dutch Pianist. WAT een talent! Alleen maar lof voor Gijs, de gasten konden tijdens het diner nummers aanvragen die hij zo kon spelen. Dit was een absolute meerwaarde op onze dag en ik kan hem alleen maar aanraden.
- Vervoer: The dilligence company. Stipt op tijd, propere wagens, keurige chauffeur, duidelijke communicatie
- drukwerk: Cotton Bird. Heel mooie kwaliteit voor de prijs!
- huwelijksreis: Nordic, waarmee we richting Fins Lapland trokken. Wat een reis. Voor koppels die iets anders willen dan de tropische bestemmingen, gewoon doen, maar zorg voor goede kleding. Voor ons was dit de mooiste reis die we tot nu toe ooit maakten. We waren er vanaf oudejaar tot eergisteren, nog tijdens de periode dat de zon niet boven de horizon komt want adembenemende uitzichten opleverde tijdens de poolnachten.

Nog een tip voor wie nog moet trouwen: plan voldoende verlof in rond je trouwdag. Voor ons was dit moeilijk gezien onze hoge werkdruk waardoor ik op mijn trouwdag zeer moe was en de hele dag aan de dafalgan zat. Ondanks dit wel genoten van elk moment en we zien er helemaal niet moe uit op de foto's :-) na de trouwdag nog even rusten en nagenieten, napraten over die mooie dag die het toch wel was. Doe vooral je eigen ding, niets moet, alles mag!







Kelly
22-12-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1742


Sylvia
1-6-2018
 Meld misbruik14-1-2018 12:56:19

Gefeliciteerd, wij trouwen op 1 juni en zitten nu nog in de voorbereidingsfase :-)




Eline
8-6-2019
 Meld misbruik18-1-2018 13:03:25

Bedankt voor de tip: Cotton Bird! Eindelijk hebben we onze gading kunnen vinden!



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik27-1-2018 11:50:57

Klinkt super! Proficiat nog :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info