Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief gastenboek houten hartjes: Hoe best beschrijven?

  4-1-2018 11:47:39

Hallo iedereen,

Tijdens onze ceremonie zijn wij van plan om een 'wensmoment' te houden. Iedere gast krijgt aan de start van de ceremonie een houten hartje. Op dit houten hartje kunnen ze iets neerschrijven, en tijdens het wensmoment deponeren ze het hartje dan in een houten frame dat ergens vooraan zal staan.
(zie bijvoorbeeld: https://www.degeleflamingo.com/products/houten-frame-gastenboek-met-hartjes?utm_medium=cpc&utm_source=googlepla&variant=31626437192&gclid=Cj0KCQiAvrfSBRC2ARIsAFumcm_W0FU0c37c3t9vALKhR3QDAoIFhUnWIi6ud8B5_xb-plyY0iiKR54aAhtgEALw_wcB )

Heeft iemand ervaring met hoe deze houten hartjes het beste te beschrijven? Lukt dit met een gewone fijne stift, of moet het een permanente fijne stift zijn? Waar zijn deze (budgetvriendelijk) te koop?

groeten,
Marie


Marie
25-5-2018
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1313


Pascal

 Meld misbruik4-1-2018 23:03:37

Hey Marie,

Ik zou fijne permanente stiften daarvoor gebruiken. (met fijne punt)
Misschien kan je eens langsgaan bij een winkel zoals de AVA en het hier is vragen.
Bij een gewoon stiftje heb je kans dat dit gaat vervagen omdat de "stiftinkt" (of hoe noem je dat) kan uitlopen in de nerven van het hout...
Succes met je zoektocht en wel een leuk origineel idee ;-)
Greetz
Pascal Bleyen
Discobar Lable



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik27-1-2018 12:09:14

Echt goed navragen! Wij gingen in september naar een huwelijk met zo'n hartjes en de pennen/stiften werkten na een paar niet meer goed :(


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...