Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Hoen of De beekhoeve ?

  18-12-2017 15:28:06
Hallo allemaal,

Wij plannen op 13/07/2019 te trouwen
Wij twijfelen nog tussen het kasteel van hoen in Geetbets of de beekhoeve in Neerlanden
Ik heb hier al verscheidene berichten gelezen over beide zalen, maar die dateren vaak van enkele jaren terug.
Is er iemand die recent een feest gegeven heeft en mij kan adviseren over de voor en nadelen van beiden ?
Mercikes !

Sophie

Sophie
20-7-2019
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1311


Ella
8-12-2018
 Meld misbruik18-12-2017 21:29:04

Kasteel Van Hoen is echt een prachtige locatie. Heel vriendelijk contact,...wij trouwen er in december volgend jaar en voorlopig verloopt alles prima... wel snel boeken want de zomers zitten snel vol 😊



Sophie
20-7-2019
 Meld misbruik19-12-2017 0:33:43

Hey Ella, bedankt voor je reactie ! Hebben jullie gekozen voor Global Cuisine ? Hoe verloopt het contact met de andere leveranciers ? En hebben jullie Anneleen als wedding planner ? Of is het nog een beetje te vroeg om daar mee bezig te zijn ?



Ella
8-12-2018
 Meld misbruik20-12-2017 23:28:29

Hoi Sophie,

Wij hebben idd global cuisine. Contact met carpe diem verliep wat stroef. Duurde lang voor we daar antwoord van hadden, maar contact met global cuisine was echt top. Die denken heel goed mee over hoe we alles moeten aanpakken enzo. Met de derde hebben we geen contact opgenomen, omdat we wisten dat die sowieso wat prijzig zou zijn...

Ik wist niet dat Anneleen ook echt een wedding planner is... dat deel had ik precies gemist πŸ˜‚πŸ˜‚ Had ze daar info over gegeven?



Sophie
20-7-2019
 Meld misbruik21-12-2017 12:21:26

Hey Ella,
Ja tegen ons heeft ze dat gezegd omdat ik nogal zit met de praktische organisatie de dag zelf...wij hebben namelijk 3 kinderen en er komen ook kinderen van vrienden mee naar de feest dus is het handig om iemand te hebben die alles wat coordineert... Maar ik blijf wat twijfelen, zie in Hoen het totaalpakket wat minder duidelijk dan in de beekhoeve, maar de locatie van Hoen is dan weer super!
Global cuisine hebben wij nu ook gecontacteerd voor prijzen.
Hoe ziet de structuur van jou dag eruit in Hoen of heb je daar nog geen zicht op?



Ella
8-12-2018
 Meld misbruik21-12-2017 20:08:38

Het idee is om de dag voordien alles op zn plaats te zetten. Rond een uur of twaalf op de dag zelf naar het gemeentehuis, broodjes en drank voorzien voor de naaste familie. Daarna foto's nemen om dan rond 17 u de ceremonie te laten beginnen. Gevolgd door minireceptie, diner met de gasten vd ceremonie. Om half 9 komt de grote hoop dan aan (zitten met 200 gasten...)en dan opening van dessertenbuffet en tss 10 en half elf de openingsdans en de rest van het feest... zo zit het toch in mijn hoofd, ongeveer 😁😁😁

Hadden al heel wat zalen gezien, en daar hadden we vaak offertes waar je volledig niet aanuit kon.. geen zekerheid van bijkomende kosten, feest maar tot een bepaald uur, enz... daarom dat het hier voor ons echt heel overzichtelijk leek/is.. 😊



sarah
3-6-2017
 Meld misbruik26-12-2017 19:49:10

Dag Sophie,

ik ben zelf in juni dit jaar getrouwd in Kasteel van Hoen en kan het alleen maar aanraden. Wij waren bij het eerste bezoek verliefd op de zaal!

Global Cuisine is een zeer goede catering. Ons eten was superlekker. Heel veel complimenten over gehad. Zeker niet voor catering Taste kiezen...

Anneleen was onze ceremoniemeester (wedding plannen heb ik zelf gedaan) en we hebben daar geen minuut spijt van gehad. Een echte meerwaarde!

Hopelijk ben je hier iets mee :-)

groetjes!
Sarah



Marijke
21-9-2018
 Meld misbruik18-1-2018 15:52:33

Hoi Sophie,

Wij trouwen zelf op 21/9/2018 in de beekhoeve, na zowat alle zalen in een omtrek van 30km rond aarschot te hebben bekeken. De zaal vonden wij zelf geweldig en dat je een veranda hebt, die helemaal open kan bij goed weer, vonden we ook super.
Ik denk dat het niet veel duurder is dan ergens anders, aangezien op je op veel plaatsen moet bijbetalen na 2u 's nachts.
Ik vind het ook heel handig dat je maar 1 cateraar hebt, Goosse, die het domein ook beheert. Ze hebben ons de standaard gerechten gegeven (duurste, midden en goedkoopste, maar daar kan je ook van afwijken als je liever bvb videe eet, dan kan dat evengoed).

Wij zijn ook van plan om daar de ceremonie te laten doorgaan, 's avonds met alle avondgasten.

Groetjes,
Marijke



Sophie
20-7-2019
 Meld misbruik19-2-2018 23:46:51

Hey dames, uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en voor het kasteel van Hoen gekozen! Was ons eerste gedacht en kon het ook niet uit mijn hoofd zetten πŸ˜€
Bedankt voor jullie reacties!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info