Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe ziet jullie dagplanning eruit?

  5-12-2017 15:12:39
Hi, wij trouwen volgend jaar in mei en houden het klein (+- 20 incl kindjes). Omdat we op een weekdag trouwen, vrijdag, moeten we om 9u in het gemeentehuis zijn voor de burgerlijke trouw. Dat heeft me een beetje in de war gebracht met planning...

We willen nog wel foto's gaan nemen en in de namiddag/avond lekker gaan eten met wel of niet een drankje in de avond voor meer mensen.

Dus mijn vraag aan jullie; hoe zag/ziet jullie draaiboek eruit? Liefst ook met wat ervaringen van een ochtend in het gemeentehuis.

Moesten we op zaterdag trouwen zou het om 11u zijn. Niet te kiezen welk uur op de dag dus in onze gemeente.

Aline

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1067


mieke

 Meld misbruik7-12-2017 7:02:20

Wij trouwen ook om 9 uur, op een zaterdag... Maar wij kiezen voor een feest overdag (met wat meer mensen wel).
Na het stadhuis hebben we ongeveer een uurtje tijd voor wat foto's (we willen wel veel foto's, maar niet te veel geposeerde) en dan laten we de mensen tegen 11 uur komen voor uitgebreid aperitief en feestelijke maaltijd. In de namiddag voorzien we nog iets van "animatie". De fotograag zal dan tijdens het feest de foto's met de familie en zo maken of nog eens wat apart met ons...



vegy

 Meld misbruik28-12-2017 8:39:38

Hey, al Wedding advies geprobeerd bij een Weddingplanner? Mijn visagiste vertelde me dar ze dat doet. Mss daar eens vragen? Maja noemt ze van Beauty en Wedding in Asse. Succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...