Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur

  28-11-2017 15:22:41
In het geval dat er koppels zijn die willen samenweren met de traiteur uit Ekeren Hoorn des Overvloed

Over het eten kan ik jammer genoeg niet oordelen omdat de samenwerking onverwacht werd stopgezet zonder hierover op de hoogte gesteld te worden. We zijn langsgeweest voor een kennismaking, verder verliep het contact via mail en was de datum, locatie, uur en het eten afgesproken. Tot nu, we ineens te horen kregen dat zij besloten hebben op jaarlijks verlof te gaan wanneer ons feest zou doorgaan. Als uitleg kregen we dat zij geen nieuws meer vernomen hadden van ons en er dus van uitgingen dat wij niet meer verder gingen met hun. Nochtans is elke mail i.v.m. de afspraken telkens beantwoord geweest van onze kant. Ik weet niet of er verwacht werd dat wij elke week een berichtje sturen om te laten weten dat het nog steeds doorgaat? Dit gedurende 6 maand, tot aan het feest.. Lijkt me niet praktisch. Er wordt van hun uit geen contract opgesteld of voorschot gevraagd, dus wanneer alles besproken en vastgelegd is via mail, ga ik er van uit dat alles blijft zoals het is. Maar blijkbaar was dit voor hun niet duidelijk.. dan vindt ik het uitermate onprofessioneel om er zomaar van uit te gaan dat de samenwerking niet meer doorgaat zonder dit eerst even na te gaan bij de klant zelf en dus maar gewoon beslissen om op verlof te gaan, zonder de klant hiervan op de hoogte te brengen. Wij vielen dus compleet uit de lucht toen we hierop toevallig uitkwamen. Over klantenservice en professionaliteit kan ik me dus niet positief uitlaten. Voor toekomstige klanten kan ik enkel aanraden om jullie samenwerking op papier te laten zetten als garantie.

patricia

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 986

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...