Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen vrijgezelle!!!

  16-2-2007 12:06:20
Hallo!

Morgen is het mijn vrijgezellendag (ik trouw 24 feb voor de wet en 10 maart voor de kerk). Ik moet morgen om 9u 's morgens klaar staan voor "een dag vol verrassingen".

Ik ga mijn hart vasthouden want ik hoop echt niet dat ze me een te dom pakje gaan aantrekken en dat ik domme dingen moet doen! Een beetje mag wel hoor maar ik ben zeker geen durf-al!

Wish me good luck!


Siska
10-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 804


Katrin
10-3-2007
 Meld misbruik16-2-2007 12:43:33

Hoi, kei veel plezier morgen!
Ik heb vorige week mijn vrijgezelle gehad en het was gewoon te gek!
Ik trouw ook 10 maart!!
Joepie



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik16-2-2007 15:29:06

Veel plezier morgen...
Je kan 't altijd zeggen é, als je een opdracht liever niet doet...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



ilse
18-8-2007
 Meld misbruik16-2-2007 15:30:36

Hoi Siska!
Veel plezier op je vrijgezellendag!! Mijn zus houdt zich bezig met het organiseren van mijn vrijgezellendag en alhoewel ik pas op 18 augustus trouw hoor ik toch dat ze al druk bezig is met de voorbereidingen ervan... Ben ook ies benieuwd wat er mij te wachten zal staan, hopelijk ook niet rondlopen in een dom pakje en allemaal spelletjes doen, want da's niets voor mij... Maar mijn zus kent mij dus ik ben er wel redelijk gerust in ;o)

In ieder geval, héél veel plezier gewenst morgen en geef er maar een goeie lap op! En alvast een mooie huwelijksdag gewenst.
groetjes, Ilse (18.08.2007)



Veroniek

 Meld misbruik16-2-2007 16:00:57

Hoi Siska

Amuseer je morgen maar en als je iets echt niet ziet zitten, doe het dan niet... Vooral jij moet er plezier in hebben hé!

Geen zorgen maken en alles over jou laten komen! Het zal wel allemaal meevallen...

Laat ons later ook eens meegenieten van jouw ervaringen?

Groetjes en succes!
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...