Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Frustraties: vriendin van m'n broer in de suite

  16-2-2007 11:41:38
Hallo,

Ik ga hier nu toch ook eens m'n hartje luchten hoor...

Het probleem:
De ouders van mijn broer z'n vriendin twijfelen of zij wel in de suite mag lopen naast m'n broer...

Hun argumenten:
- Ze is nog maar 16 (van in december)
- Mijn broer wordt er 23 (in maart)
maar hun echte argument is volgens mij dit:
- Vorige zomer heeft mijn broer nog voor haar pa gewerkt (loonwerk). Normaal moest hij de dag na Pukkelpop niet werken, maar ze hebben hem toch uit z'n bed gehaald (na veel te korte nacht) en hem 10 UUR laten rijden aan één stuk. Na die 10 uur was hij natuurlijk niet meer zo fris en is hij met de machine in de gracht gereden. Er waren veel kosten aan en ze hebben mijn broer hiervoor op staande voet ontslagen (hoewel de verantwoordelijkheid niet bij hem alleen ligt). Dus haar vader 'heeft 't zo niet' voor m'n broer...

Mijn argumenten:
- Vergeet da stom voorval, de verantwoordelijkheid was toch gedeeld (hoewel ze alles in m'n broers schoenen geschoven hebben :-s, maar wij hebben ons daarover gezet)
- Ze is al 16 en mag seks hebben, dus in de suite lopen kan dan toch ook :-p
- Ze zijn al meer dan een jaar samen (dus 't is wel serieus)
- Ze zijn ook nog altijd ENORM verliefd
- Nu is 't wel al vrij laat om nog iemand anders te zoeken om in de suite te lopen met m'n broer :-(

Pfff, ik hoop dat ze niet koppig blijven en haar op onze dag laten meegenieten...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Ilse
12-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 862


Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik16-2-2007 13:14:30

Ik begrijp dat je haar graag in de suite zou hebben. Mss kan je het ook eens langs de andere kant bekijken... Toen mijn vriend zijn zus getrouwd is (6 jaar) geleden had mijn vriend een korte relatie. Voor het oog (mooie suite) moest dat meisje naast hem lopen. Natuurlijk staat ze nu ook op alle foto's en zeker in het trouwalbum... Als de relatie echt serieus is, geeft dat niet. Maar later iemand die je eigenlijk niet kent in je album zien staan is ook ni zo leuk...

Groetjes



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik16-2-2007 13:19:00

Ze zijn toch al meer dan een jaar samen, dus serieus is 't wel...

En een 'vreemde' op de foto's vind ik niet zo erg hoor. Wij kijken nu ook in 't trouwalbum van onze ouders en vragen dan "wie is dit bij nonkel x of tante y" en dan komen er leuke verhaaltjes boven... :-D

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 14:27:26

dag Ilse

Ik kan me inderdaad ook wel wat terugvinden in het verhaal van Isabel, maar ik was ook 16 toen mijn verloofde 23 was, en kijk , nu 10 jaar later gaan we trouwen,; het leeftijdsverschil vind ik dus absoluut geen probleem.En ze zijn al een jaar samen...
Allé ik zou het echt erg vinden , zowel voor hem, dat hij daar met iemand anders moet lopen terwijl zijn vriendin er is, en uiteraard ook voor haar, precies dat ze niet bestaat.

ja en dat dat landbouwverhaal...ge kunt geen oude koeien uit de gracht blijven halen hé, dat moeten ze nu toch ook weten , da's echt totaal buiten de kwestie vind ik

Ik weet één ding hé, met die suite niks als last, da's bij ons ook

Als ze "twijfelen" zou ik er toch nog eens gaan mee 'klappen'
daarbij , dan mag er nog een getrouwd koppel in de suite lopen, niemand die zegt dat zij bijvoorbeeld 3 jaar later ook gescheiden zijn en dan staan ze ook zo "op die trouwfoto"

Nog veel succes hé, t is nie gemakkelijk

Groetjes
Christel
160607



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik16-2-2007 14:31:41

Hoi Ilse, ik zou toch kiezen om de vriendin er bij te vertrekken hoor.. Het is voor dat meisje toch plezanter om er bij te horen die dag he ! En voor je broer trouwens ook... Je trouwt maar 1 keer he, doen waar je je goed bij voelt !

Geniet ervan !

Sarah
15/09/2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 20:04:07

Hi Ilse,

Ik begrijp de reactie van de vader van de vriendin van je broer niet goed. Hij moet toch goed genoeg begrijpen dat hij zijn dochter niet kan verbieden om mee in de suite te lopen.
Ze zal zowiezo op jullie huwelijk aanwezig zijn, dus dan is het voor haar toch leuker dat ze er volop bij betrokken wordt.

Als ik in jou schoenen stond zou ik haar er ook zeker bij willen hebben.

Is het een optie om eens met haar vader te gaan praten? Hoe reageert haar moeder? Misschien kan je haar laten inpraten op haar man?

Nog veel succes en ik hoop dat alles goed verloopt.

Groetjes,
Véro
16/6/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...