Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klein trouwfeest,reactie van vrienden

  3-9-2017 20:47:28
Wij trouwen op 6/7/2018,we houden het aantal gasten beperkt max 30 personen geen vrienden behalve de beste vriend van mijn toekomstige man die getuige is.Ik wil het beperkt houden omdat ik me daar het meest bij op mijn gemak voel en omdat we al wat ouder zijn (veertigers) en geen sponsoring krijgen van onze ouders.We hebben een mooie locatie gevonden een kasteel waar er verschillende zaaltjes in zijn met een mooi terras en een zeer mooie tuin voor de foto's en omdat ik de dag wel volledig samen met onze familie wil doorbrengen hebben we een oude bus gehuurd waarin iedereen meekan en we dus ook samen de foto's kunnen gaan trekken op locatie.Ik voel me alleen soms wat ongemakkelijk als ik andere vrienden over onze plannen vertel omddat we eigenlijk geen vrienden uitnodigen en er dus ook geen dansfeest is...Ze vragen zich af waarom ik dan geld uitgeef voor een bus,fotograaf en dergelijk om dan gewoon te gaan eten en gedaan...Maar ik wil er gewoon een mooie dag van maken in familieverband...

Nathalie
6-7-2018
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1031


Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik4-9-2017 11:20:25

Hey Nathalie

Gewoon beseffen dat je nooit voor iedereen gaat kunnen goed doen. Al geef je een groot feest met een frietwagen dan zijn er die zeggen dat het sjieker mocht. Geef je een feest met een sjiekere menu dan zijn er die zeggen van ik eet liever gewoon frietjes dan dat culinaire gedoe.

Hetzelfde met je beslissing voor een klein feest, dan zijn er die zeggen van het moet groter en iedereen erbij. Moest je het groter doen zijn er wellicht die reageren met zo groot is niet meer voor deze tijd.

Gewoon doen wat jou en je partner gelukkig maakt. Het draait om jullie.

Proficiat met de verloving en probeer ten volle te genieten van elk stukje voorbereiding.



Peter

 Meld misbruik4-9-2017 19:00:56

Het is je eigen voorrecht. Wie dat niet apprecieert, is hun probleem toch?

Er zijn zelfs koppels die naar het gemeentehuis trekken en niemand weet er van. Of enkel de ouders. Trouwens kun je binnen 10 jaar ook nog eens een 'samen 100' vieren. Met een bescheiden foodtruck, of gewoon fuifje vanaf 21:30 uur met drank.

Alle feesten zijn leuk. Klein of groot. Rustig of uitbundig. Maak er maar iets mooi van!



Stephanie
6-10-2018
 Meld misbruik5-9-2017 9:40:43

Hoi Nathalie,

Je kiest toch zelf hoe jullie speciale dag er uit ziet? Je hoeft helemaal geen rekening te houden met wat andere mensen zeggen en je moet vooral doen waar jullie je goed bij voelen en wat jullie gelukkig maakt. Het heeft geen zin om een groot trouwfeest te organiseren voor vrienden en dan later te zeggen 'had ik het toch maar kleiner aangepakt'. Daarbij, met een klein feest krijg je tenminste de kans om met iedereen te praten. Op een groot feest heb je amper tijd om met alle gasten een kort praatje te maken.
Veel succes!



Ellen
2-6-2018
 Meld misbruik8-9-2017 6:49:53

beste

wij trouwen op 2 juni 2018 en zijn ook maar met 29, mag ik vragen waar jullie feest doorgaat wij zijn nog opzoek naar locatie. onze favoriete zaal vraagt 750 huur geld omdag we kleine groep zijn vind dit jammer, we moeten extra betalen omdat we het klein willen houden.
alvast bedankt
grts


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...