Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf

  26-8-2017 18:58:09
Wegens geen verlof te krijgen voor het filmen van ons huwelijk zoeken wij nog een videograaf.

Aangezien wij trouwen voor de wet op 22 mei 2018 in Zemst,
onze ceremonie hebben op 25 mei 2018 in Lier en onze trouwfuif met openingsdans op 26 mei 2018 in Bonheiden hebben.

Ik zoek dus een videograaf die kan op die 3 dagen en liefst binnen het budget van € 1000.

Alvast bedankt

Ann

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1954


Raf

 Meld misbruik28-8-2017 22:48:10

Hoi Ann,

Ikzelf zou normaal gezien moeten vrij zijn die dagen. Het hangt een beetje af van de uren. Zou je die eventueel ook kunnen vermelden.

grts

Raf



stijn
14-7-2017
 Meld misbruik29-12-2017 17:21:55

Hi Ann,

Alvast proficiat met jullie trouwplannen!
Begrijp ik het goed dat je liefst zelf zou filmen moest dat kunnen?
Ikzelf was van hetzelfde idee maar kreeg ook geen vrijaf van mijn vrouw om mijn eigen huwelijk te filmen vorige zomer :-)
Wij hebben alsnog zelf een trouwfilmpje gemaakt door vrienden en familie in te zetten om korte fragmenten te maken + ook zelf vooraf en tijdens de voorbereidingen één en ander gefilmd.
Ik heb begrip voor de prijzen die echte videografen en fotografen u zullen bezorgen gezien het kostelijke materiaal en vele werk om nadien alles te verwerken.
Toch ben ik van het idee dat je met een doorsnee spiegelreflexcamera al wel een leuk resultaat kan bekomen. En waarom ook niet met gsm-filmpjes als je zou op zoek zijn naar vooral spontane beelden.
Ik zou het meteen opnieuw zo doen. Het resultaat is rommelig en amateuristisch, dat besef ik wel, maar net daardoor is het ook vooral echt, spontaan, niet pretentieus zoals zovele you-tube-trouwfilmpjes die je kan vinden, ... Het paste gewoon bij ons. Logisch toch ook als je het zelf doet.
Het heeft mij persoonlijk vooral heel veel voldoening bezorgd om zelf iets in elkaar te flansen. Een beetje creatieve geest kan dat wel begrijpen denk ik.
Nogmaals, ik zou het zeker opnieuw zo doen.
Succes in uw zoektocht.

https://m.youtube.com/watch?v=giM8lcr1QNo




Josse

 Meld misbruik6-1-2018 18:01:41

Beste,
Wij van Waanzin Films, een collectief afstuderende studenten aan het NARAFI te Brussel, gaan een film draaien in teken van ons afstudeerproject. Hiervoor moeten we zelf ons budget bijeen rapen, en zoeken dus zelf video-opdrachten die we kunnen doen, waarvan het geld rechtstreeks naar onze film gaat.
Ik denk dat we elkaar op deze manier kunnen helpen in het bereiken van ieders doelen, maar zelf zitten we met een paar vragen. Zou u bij het lezen van deze reactie, eventueel een mail willen sturen naar jossedemaesschalck@gmail.com, waar ik verder zal uitleggen wat onze plannen zijn, etc... :)
Groetjes,
Josse De Maesschalck


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info