Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling snoep

  18-8-2017 21:15:01
Hallo,
Volgende maand trouwen we en ik heb verschillende soorten snoep gekocht voor op tafek te zetten. De gasten krijgen zakje snoep bij binnenkomen zodat ze weten aan welke rafel ze zitten. Ik weet gewoon nog niet hoe ik de snoep op tafel ga zetten. Al rondgekeken voor vazen of snoeppotten maar vindt het allemaal redelijk duur. Iemand die dit ook zo gedaan heeft.. waarin hebben jullie de snoepjes op tafel gezet? Stuur gerust eens foto door om ideeën op te doen.
Merci 🙂

annelies
22-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1394


sarah

 Meld misbruik19-8-2017 0:33:04

Een vriendin van me deed een vijftal jaar terug hetzelfde. Die haar grote snoeppotten voor op tafel kwamen toen van bij ikea.

Groetjes



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik21-8-2017 15:40:43

Loop een paar kringloopwinkels af en neem alles wat bruikbaar en betaalbaar is mee. Dat het allemaal verschillende vormen heeft enzo maakt niet zoveel uit. Zeker niet als het allemaal van glas is.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...