Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste rechte lijn

  14-8-2017 12:08:17
Dag bruidjes

De meeste van jullie zijn ondertussen getrouwd, de anderen beginnen aan hun trouwplannen van volgend jaar. Wij hebben nog een maandje en dan is het zo ver. De laatste voorbereidingen zijn gestart, alles zou tot in de puntjes af moeten zijn.

Veel van jullie hebben mij geholpen, misschien zonder het te weten. De ervaringen die ik tijdens de voorbereidingen heb gehad waren soms overweldigend en anderen pijnlijk, maar bovenal leerrijk.

Toekomstige bruidjes (vooral Limburg en omstreken) moest ik iemand van jullie kunnen helpen met tips en tricks doe ik het graag.

Behalve een binnenkort zeer ervaren ex-bride to be, werken mijn partner en ikzelf ook voor een cateraar. Wij zien veel bruidjes trouwen, maken vanalles mee en kunnen zeker vanuit die ervaring ook meegeven waarop te letten tijdens voorbereidingen naar de grote dag.

Veel succes toekomstige bruiden en duizend maal dank aan alle tipgevers die ik hier heb mogen treffen.

Evelien
16-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1164

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...