Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp gezocht van toekomstige bruidjes...

  12-8-2017 14:23:25
Lieve bruidjes...

Heerlijk die voorbereidingstijd van het huwelijk! Enkele jaren geleden heb ik hier heel veel vertoefd... verslaafd was ik aan dit forum :-)...

Nu kom ik terug voor jullie hulp!
Mijn dochter doet mee aan een fotowedstrijd en heeft enkele stemmen te kort om te winnen. Wil jij een minuutje de tijd nemen om haar te helpen... jullie zouden ons een groot plezier doen!

WARME OPROEP; LAATSTE 2 DAGEN (TOT MA 14/8)...

Ga naar https://ijsboerke.be/campagne/lekkerbek.php
(Klik Facebook weg of like)
Klik op 'stem op jouw favoriete lekke(r)bek.
Typ bij zoeken 'Elke' (en enter).
Klik op de foto van 'Elke Bohnen'
Klik op 'mijn stem bevestigen'
Vul je gegevens in en druk op verzenden.
BELANGRIJK; jullie krijgen een bevestigingsmail waarin je je stem moet bevestigen... als dat niet gebeurt, telt hij niet... BEDANKT

Het proberen waard! Miel en Marie zijn jullie eeuwig dankbaar.
Wie vragen heeft voor zijn/ haar bruiloft... ik wil altijd helpen...

Groetjes
Elke

Elke
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1224

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...