Terug naar overzicht
---
Hey,Ik zou dat gewoon eens vragen aan de fotograaf. Bij ons woonde hij in Tielt, mijn ouders (waar ik sliep) in Sint-Kruis-Winkel (tegen Zelzate), dan moesten we terug naar Gent en 's middags was het in Sint-Niklaas te doen. Serieus wat kilometers dus, maar hij heeft dat niet doorgerekend.Groetjes,Lieve
Hey,Je kan inderdaad best eens vragen dat hij uitrekent op hoeveel het zou komen.Wij hebben een fotograaf uit de buurt gezocht omdat die dan ook wel toffe locaties in de buurt kent.Groetjes, Sissi
Onze fotograaf is van Midden West-Vlaanderen en hij moet naar Noord West-Vlaanderen (huis ouders bruid), dan gaan we op fotolocatie (hij stelde de kust voor) om daarna naar Zuid West-Vlaanderen (feestzaal) te gaan en dan natuurlijk nog naar huis.Hij rekent geen vervoerskosten...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hallo,Wij zijn ook bij een paar fotografen albums gaan inkijken en we hebben vooraf redelijk wat prijzen gevraagd via mail.Sommige fotografen beginnen al door te rekenen vanaf 30 kilometers terwijl anderen helemaal niets vragen. Hangt echt enkel van de fotograaf af. Best vooraf afspraken maken...Nu hebben we een fotograaf in Asse gekozen - ondanks feit dat die naar Limburg moet komen, vraagt hij geen extra kosten!!Vele groetjes en succes!