Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar misboekje laten drukken?

  17-7-2017 16:24:06
Hallo lieve medebruidjes,

met niet meer zo heel veel tijd op de teller zijn we op zoek naar plaats waar we onze misboekjes kunnen laten afprinten! Kaartjes vind je overal maar BOEKJES is precies een ramp.

Alle tips zijn welkom.

Ook kleine kaartjes voor bij de uitnodiging zouden we nog moeten hebben waar we onze telefoonnummers en adres kunnen opzetten.

Alvast bedankt allemaal!

groetjes,
Sabrina

Sabrina
23-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1308


Stevie
22-7-2017
 Meld misbruik18-7-2017 16:34:21

Mijn spullen komen van www.planet-cards.nl . Daar heb je programmaboekjes. Die hebben wij gedesigned als misboekje en dan de binnenkant (bladen met tekst) hebben we gewoon laten afdrukken in een koppiecenter. veel plezier!



Sabrina
23-9-2017
 Meld misbruik18-7-2017 22:46:45

Heykes,
thanks voor je reactie.
Onze uitnodigingen komen ook van daar maar vond er geen misboekjes.
We waren eigenlijk op zoek naar een plek waar we het boekje onmiddellijk in elkaar konden laten zetten maar dit is precies niet zo makkelijk of gewoonweg schandalig duur.

Maar jou oplossing is natuurlijk wel goed gevonden. enkel zien hoe we het dan vastmaken!!



Stevie
22-7-2017
 Meld misbruik19-7-2017 8:58:15

gewoon met een nietjesmachien. Je neemt een stuk karton, daar leg je jouw kaft plus binnenpapieren op, nietjesmachien helemaal openen, eens doordrukken en dan leg je de beentjes van het nietje zelf neer. Ik heb mij hiermee buiten aan de tuintafel gezet in't zonnetje en mijn 60 boekjes waren zo klaar.



Sabrina
23-9-2017
 Meld misbruik19-7-2017 23:04:21

oh thanks voor de tip!!
Nu kunnen we weer verder! Nog maar enkele dagen en je gaat trouwen! Toch spannend he allemaal!



julie
29-7-2017
 Meld misbruik24-7-2017 19:03:26

Wij lieten ze drukken bij In-Print in Kortemark.
Onze uitnodigingen kwamen ook van daar.
Heb een word-bestand met tekst doorgestuurd naar hen, zij plaatsten dit in het formaat van het boekje en gedrukt.
Zeer vriendelijke en correcte mensen



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik10-8-2017 15:24:40

Voor het vastmaken kan je ze ook gewoon binden met een smal lintje. Heel goedkoop, makkelijk en ziet er super schattig uit.

Je kunt er eventueel meerdere smalle lintjes in jou kleurenpalet aanmaken.

Heb het smal lintje gehaald in de AVA.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...