Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer huwelijk

  28-6-2017 18:45:15
Beste bruidjes,

Wat zijn jullie 'vervoersmiddelen' zoal op jullie grote dag?
Referenties?
Alvast bedankt!

Hanne
9-6-2018
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1732


richard

 Meld misbruik28-6-2017 21:04:17

Hoi hoi wij hebben toen een Ferrari gehuurd.
Getrouwd op een kasteel en m'n mannetje met een Ferrari en zelf gereden uiteindelijk.
Top dag gehad.

Groetjes Corine

Website was dacht ik www.ferrarivandijk.nl



Daph

 Meld misbruik30-6-2017 19:08:13

Wij gaan met onze bakfiets! Moeten helemaal niet ver, dus voor ons heel praktisch.



Annelies
2-3-2018
 Meld misbruik1-7-2017 10:34:38

Wij gaan bij mooi weer te voet... alles is op 15min van elkaar en zal wss ook toffe foto's opleveren...



Sally
19-8-2017
 Meld misbruik1-7-2017 12:09:12

Wij hebben een huifkar, met de hele suite erin , na de trouw gaan we de hele middag rondrijden, tussenstop voor broodjesmaaltijd, foto s maken en daarna rijden we door naar de feestzaal. Er zijn boxen voorzien om muziek te spelen, we nemen drank mee in koelboxen voor onderweg, op het gemak ,en iedereen is samen dat vonden wij wel belangrijk,,,,



Willy

 Meld misbruik1-7-2017 18:22:01

Dag Hanne,

Op zoek naar vervoer?
Bij deze stel ik ons graag even voor.
De Ras Exclusief Vervoer, misschien wel iets voor jullie?
- Keuze uit verschillende luxueuze wagens.
- Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.

Benieuwd naar meer?
Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be
Nog veel succes met de voorbereidingen,
Mvg,
Chantal



Stevie
22-7-2017
 Meld misbruik3-7-2017 8:26:34

Wij hebben geen speciaal vervoer. Alles is zeer dicht bij elkaar en ik steek die 500 euro liever in iets anders. Wij rijden gewoon met de ouderlijke wagen mee.



Verle

 Meld misbruik6-7-2017 23:09:35

Misschien van die oldtimers nemen? Best romantisch:) Alleen de prijzen weet ik niet of die meevallen.



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik10-7-2017 9:53:54

We zijn getrouwd met een oude volkswagen vr 1. Super tof! Ook voor de kindjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...