Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele bedankingen ouders en getuigen

  14-6-2017 13:24:17

goedemiddag medebruidjes,

Wij zijn nog op zoek naar originele cadeaus om de ouders en getuigen te bedanken. We willen niet gewoon een fles wijn en bloemen geven.

Hebben jullie originele, leuke ideetjes?

Mercikes!

Lien


Lien
9-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1700


Erica

 Meld misbruik14-6-2017 18:50:39

Hoi Lien!

Mag ik vragen of jullie een thema of iets dergelijks aan jullie bruiloft hebben verbonden? Dan kan ik helpen meedenken!



Lien
9-9-2017
 Meld misbruik19-6-2017 11:51:14

Hey Erica,

We hebben de kleur rosé goud doorgetrokken in de versiering, gastenboek, uitnodigingen,... Voor de tafelschikking werken we met Franse liefdesspreuken van Le Petit Prince.

Maar geen idee wat we als origineel cadeau kunnen geven. :)

Alle hulp is welkom!




Erica

 Meld misbruik21-6-2017 13:39:54

Het eerste wat me te binnenschiet zijn speciaal gemaakte Fortune Cookies.
Deze kan je laten verpakken in een doosje of in folie (ook in roségoud).
De tekst op het papiertje in het koekje kunnen jullie zelf aangeven, dus daar zouden jullie te Franse liefdesspreuken in terug kunnen laten komen.

Verder is bruidssuiker natuurlijk ook altijd leuk, zeker aangezien je dat tegenwoordig ook helemaal kan personaliseren. Het is mogelijk om de suikercoating en het organza zakje aan te laten sluiten bij jullie themakleuren en je zou de suikers zelfs kunnen laten graveren!

Ik ga nog even verder denken voor je!



melissa
10-6-2017
 Meld misbruik22-6-2017 10:52:17

Wij hebben onze getuigen tihdens de ceremonie ook laten ondertekenen, en iemand heeft dit dan ingekaderd en 's avonds hebben we dit dan afgegeven.
Op de achtergrond van de oorkonde staan onze handen met onze trouwring aan(op voorhand al gedaan natuurlijk)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...