Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerstbomen voor aankleding feestzaal

  11-6-2017 18:22:59
Halo,

Wij trouwen komende winter en willen onze feestzaal (in Roeselare) graag aankleden met grote kerstbomen. Zou iemand een idee hebben waar we voor een redelijke prijs veel grote kerstbomen kunnen vinden?
Verder ben ik ook nog op zoek een opgezette hertenkop (geen pluche), liefst om te huren. Hebben jullie een idee hoe we daar aan zouden kunnen geraken?

Groetjes, Karen

karen

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 938


Annelies
2-3-2018
 Meld misbruik25-6-2017 10:18:51

dag Karen, als het valse kerstbomen mogen zijn kan je mss vragen aan vrienden en familie? Voor het huren van materiaal kan je mss even kijken bij Frederiek van Pamel in Brugge... https://www.facebook.com/Sfeermaker/
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel al prachtige dingen gezien... geen idee wel van prijzen, maar informeren kan nooit kwaad...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...